Global vraagje

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Rampshellie

Global vraagje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-07 20:18

Hoi!
Ik heb tijd terug Global rijbroek gekocht, toen ik thuis kwam, zag ik al dat hij kapot was. Daarna nog 3 x teruggeweest, 3 keer andere gekregen! En ik had de chaps gekocht, ook van Global. Ook al 2 x mee teruggeweest! Maar nou wil ik Petrie chaps, en aangezien mijn benen 10 cm langer zijn dan de gemiddelde Petrie chaps, moet ik ze op maat laten maken.
Nou wil ik graag de site van Global weten (ik kan 'm écht nergens vinden!!)) om vergoeding te vragen voor mijn reiskosten, aangezien het €3,50 per keer kost.. Dus kan iemand mij helpen om de site van Global te vinden Tong uitsteken?!
Dankje alvast!

DL_

Re: Global vraagje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-07 20:28

tjee, ja dat kost je 10 euro zeg.. Pff..
Ik zou zeggen, even googlen dan heb je de website zo.

Rampshellie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-07 20:33

Kost me €55,- meer! Dus als ik die €21,- terug kan krijgen van dat heen en weer gereis omdat hun fouten maken in hun producten...
Heb gegoogled maar kan 't niet vinden..

DL_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-07 20:36

je hebt een kans dat ze je je geld terug geven van de producten die niet goed zijn, maar die reiskosten kun je denk ik wel vergeten.

Rampshellie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-07 20:37

Het geld krijg ik zowiezo terug van de winkel! Maar vind het achterlijk dat ik dus nu voor de 7e keer terug kan naar de winkel!
Ik begrijp jou wel hoor, maar you never know Knipoog!

gollempje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-07 08:53

wat heeft dat met de petriechaps te maken dan? jij wilt die, dus dan moet je toch zelf je reiskosten betalen?
en het is al netjes dat je nieuwe broeken heb gekregen, zelfs dat hadden ze anders kunnen doen.
ze hebben trouwens geen eigen site. je kan kijken op www.horselover.nl global is het eigen merk van hun volgens mij

Rampshellie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-07 12:27

Ik ga gewoon proberen of ik reisvergoeding kan krijgen! Het heen en weer reizen kost me nu uiteindelijk €24,50.. En werk maar 6 uur in de week als vakkenvuller, moet ze gewoon zelf betalen! Omdat hun fouten hebben in hun producten, kan ik elke keer heen en weer reizen!

elmiran

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-07 17:11

Reiskosten kun je volgens mij wel vergeten. sorry dat ik het zeg hoor, maar waarom koop je dan nog een keer iets terwijl je er al een slechte ervaring mee had? En ik snap ook niet precies wat het met die petriechaps te maken heeft.

Venijntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-07 18:06

ja idd :S

je koopt chaps maar je bedenkt je later dat je TOCH dan maar petrie chaps wilt denk je echt dat ze je dat vergoeden...
en goed zo dat je alles zelf moet betalen, dat moeten de meeste van ons Lachen
jij kiest er toch ook voor om zo ver weg iets te kopen? anders ga je de volgende keer naar een winkel op de...jawel....fiets Haha!

Rampshellie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-07 21:04

Op de fiets is het haast niet te doen. Zit verder niks dichter in de buurt, alleen een westernwinkel maar daar heb ik niks aan Tong uitsteken!De winkel heeft mij geadviseerd om andere chaps te nemen!

DL_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-07 21:06

maar dat jij niet wil fietsen is niet het probleem van global, dat jij 6 keer opnieuw voor hetzelfde product gaat en vervolgens besluit te gaan voor petrie's is niet het probleem van global.

Al had je het met een postduif gedaan, daar hebben hun niets mee te maken, die reiskosten kun je echt wel vergéten hoor!

Rampshellie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-07 21:09

Die rijbroeken hingen kapot in de winkel, en daarvoor moest ik terugkomen, en had geen andere keus!
Ik wil best fietsen, maar dat is te ver! Ik ga 't gewoon proberen!

DL_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-07 21:14

Succes ermee, maar kleine kans! je hebt zelfs kans dat ze je terugsturen naar de winkel om daar dan maar verhaal te halen.. bovendien zullen echt niet alle global broeken in alle winkels kapot zijn..

bovendien vind ik je verhaal érg wazig.. je ging voor kapotte rijbroeken, en uiteindelijk ben je voor petrie chaps gegaan?

Rampshellie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-07 21:17

Ik had een rijbroek gekocht, en er hingen er stuk of 5 in de winkel, allemaal kapot! En daarna nog aantal keer nieuwe besteld, ook kapot! In de winkel al!
Heb toen ook meteen chaps gekocht, van Global en die heb ik nou voor de 2e keer weggebracht! En de winkel heeft me nu geadviseerd om andere chaps te nemen Lachen!

DL_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-07 21:23

op die manier, oke. Heb je wel het aankoopbedrag terug gehad?

Rampshellie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-07 21:23

Nee, die krijg ik nog... Maar ga lekker naar andere winkel!

DL_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-07 21:26

Andere winkel..? Ik neem aan dat je toch je geld terug wil van het product dat niet goed is?! waarom maak je je druk over de reiskostenvergoeding als je het aankoopbedrag niet terugkrijgt?!

Rampshellie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-07 21:27

Ik krijg het geld ook terug! En ga de chaps in een andere winkel halen, de Petrie's.

DL_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-07 21:28

ik vraag net of je dat geld terug krijgt, nee die krijg ik nog maar ga lekker naar andere winkel zeg jij.. Verward

Het zal allemaal wel, succes met global.

Lisetjj

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-07 21:31

RCHLLKE schreef:
Nee, die krijg ik nog... Maar ga lekker naar andere winkel!

Doe je goed! ik kreeg namelijk mijn geld niet terug (er paste iets niet op mijn paard en zij hadden de goede maat niet). ik kreeg een tegoedbon..

Rampshellie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-07 21:58

Ze wouden mij ook een tegoedbon geven, maar dat heb ik geweigerd.. Ze gaven me wel gelijk uiteindelijk, dus krijg gewoon me geld terug.

asjemenou

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-07 22:01

Een tip:
Als er van 1 bepaald merk 5 broeken in de winkel hangen en die zijn alle 5 kapot, dan moet je dus niks van dat merk kopen, want dan is de kwaliteit echt belachelijk slecht!

Venijntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-07 22:08

heb je nooit geleerd om kleding na te kijken voor je iets koopt ofzo?
en...er zat toch verder geen andere winkel in de buurt?

mja ik vind het verhaal wazig...heel wazig maargoed.
de volgende keer als je iets koopt let dan vooral op de naadjes of alles goed vast zit en koop van een normaal merk waarvan je weet dat het kwaliteit is...