Weatherbeeta deken met vaste hals=te kort??

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Kitty1

Weatherbeeta deken met vaste hals=te kort??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-07 19:02

Ik heb een weatherbeeta orican met vaste hals, het is een fijne deken alleen de hals is tekort waardoor mijn merrie langere haren op het 1e gedeelte van haar hals krijgt dan de rest van de hals. Ze is nl. geschoren. Ik heb ook een WB deken met losse hals, en deze is wel lekker lang. Hebben jullie ook WB deken met vaste halzen die te kort zijn?

Sammie

Re: Weatherbeeta deken met vaste hals=te kort??

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-07 16:26

Ik koop geen dekens met vast halzen. Losse vind ik makkelijker. Het probleem dat de hals 'te kort' is zul je altijd wel houden, daarom vind ik losse makkelijk. Die beweegt nl. nog een beetje mee.

wendyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-07 17:40

ik heb het allebei een vaste en een losse hals en bij mij is die vaste hals ook te kort en de losse hals is op de schoft weer open dus is altijd wel wa en ik vind het eigenlijk geen van beide iets je houd geen manen over.

manoniwan

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-07 21:22

ik heb afgelopen woensdag ook een weatherbeeta gekocht met een vaste hals. ik heb een Epony en heeft niet een super lange nek, dus de deken ligt bij mijn pony super goed vergeleken met een bucasdeken met voor haar een te lang hals stuk!