Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

runningkawa schreef:Dan heb je mazzel
Maar is niet de regel
Hier zijn wedstrijden altijd flink vol, dan laten ze iemand zonder startkaart daar niet tussen
TeeGee schreef:Voor HC starten moet een startcoupon inleveren dus zonder startkaart wordt lastig.

sandr0 schreef:TeeGee schreef:Voor HC starten moet een startcoupon inleveren dus zonder startkaart wordt lastig.
je kan dus gewoon zonder coupon HC starten. Je krijgt je protocol met commentaar en punten en maakt verder geen kans op prijzen enz. Sommige doen t voor de ervaring , andere omdat de startkaart nog niet rond is.

sowieso schreef:Overleggen met een wedstrijdsecretariaat lost vaak heel wat op, ik lever dan meestal een coupon van één van mijn andere paarden in en die wordt dan niet opgestuurd naar de knhs. start regelmatig één in het Z hors concours
TeeGee schreef:@Sandro: De jury ging wel akkoord, die heeft me toch laten starten.

Rytm schreef:Oke dus ik moet het gewoon even aan de jury in kwestie vragen?
Gaat namelijk om een paard dat ik in 2008 misschien ga starten, zou hem graag een keertje voor de ervaring willen starten deze maand.
Met mijn eigen paard heb ik wel gewoon een startkaart.
Van de week reed namelijk iemand van onze club ook een B proef met paard van iemand anders omdat haar eigen pony kreupel was. Dit natuurlijk HC. Maar daardoor ging ik twijfelen, dacht zelf namelijk ook dat het niet mocht.
sandr0 schreef:sowieso schreef:Overleggen met een wedstrijdsecretariaat lost vaak heel wat op, ik lever dan meestal een coupon van één van mijn andere paarden in en die wordt dan niet opgestuurd naar de knhs. start regelmatig één in het Z hors concours
Dan heb je een groter probleem als een jury zelf de enveloppe op de post wil doen en alles even nakijkt. De meeste laten het gewoon aan het WS over maar sommige zijn erg op de regeltjes en kijken alles na. Als dan blijkt dat je zo de boel besodemieterd met een valse coupon???? Lijkt mij niet slim.
dus....het is echt afhankelijk van de jury en het wedstrijdsecretariaat...