Ik ben benieuwd of hier mensen zijn die ervaring hebben met rainlegs. Ze lijken me erg handig als je lekker buiten aan het rijden bent en het begint te regenen. Maar zijn ze dan wel snel/makkelijk om te doen? En blijf je er wel echt droog onder?
ik heb ze... vind ze niet super makkelijk aan doen als je op je paard zit, er naast gaat beter... blijf er heerlijk droog onder, alleen bij hele harde regen niet de zijkant van mn been.
ik vind ze fantastisch ! ze komen tot over je knieen, dus tot aan je chaps of laarzen, ik vind ze echt supermakkelijk, want je doet ze zo hoppa over je rijbroek aan en rijden maar, een regenbroek rijd voor geen meter, evenals zo'n grote regenjas.
Ik heb ze ook en ben er heel tevreden over. Doe ze meestal al vast aan als ik het idee heb dat het gaat regenen dus hoef je niet lastig te doen met aantrekken als je op je paard zit. Ze komen tot over mijn laarzen en blijf er heerlijk droog en in de winter ook lekker warm onder.
Maarreh, wat ik me altijd afvraag... Krijg je met die dingen verder geen natte plekken? Ze zitten maar over een gedeelte van het bovenbeen. Ik vind natte billen nou ook weer niet zo'n fijn vooruitzicht...