Best lange wachttijden voor wedstrijd!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

paulanda

Best lange wachttijden voor wedstrijd!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-02 15:29

Ik had gebeld of ik 1dec in spijkerboor een wedstrijd mee kon rijden,zat al helemaal vol,kon geeneens meer op reservelijst
Voor 15e kon ik wel op wachtlijst en in januari kon ik zeker starten,ben alleen bang omdat mijn paarden steeds wat hebben,nu gaat het goed maar wedden dat er in januari weer wat mis is

nou ja op goed geluk dan maar,we gaan trouwens l2 starten word mijn 1e wedstrijd met bertje(wedstrijdnaam:mr nice guy)
ben benieuwd.

Marije_jiplover

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-02 15:57

Ach, in Utrecht staan vriendinnen voor maart eindelijk weer ingeschreven, alles voor maart zit vol en kan ze soms wel soms niet eens meer op de reservelijst. Maar stel dat je wel voor al die wedstrijden staat ingeschreven, dan kun je toch ook niet eens promoveren, want dan kom je ook weer op de wachtlijst.
In Zuid-Holland, kring 6 moet je ong. een tot anderhalve maand van te voren bellen, dan lukt het nog wel om er tussen te komen. En twee dagen voor een wedstrijd bellen wil ook nog wel eens helpen, als de startlijst klaar is, en er belt er nog eentje af, en het is net jouw klasse?