Ik ben daar wel benieuwd naar, omdat ik in de ardennen woon, en het mij wel leuk lijkt als blijkt dat bokkers dus bij mij in de buurt komen om samen te gaan rijden.
Ben heel benieuwd
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
pinkyhorse schreef:ja ben ook wel benieuwd
Ik rijd altijd in de omgeving Baraque de Fraiture/Vielsalm/Bihain. Waar jij? Als je in de buurt woont kunnen we wel eens wat afspreken in een weekend om een ritje te maken! 
Miss_Montana schreef:Dat ken ik wel, vlakbij Grufflingen toch? Ik heb een tijd lang op een manege in Commanster gewerkt (vlakbij Grufflingen). Ik kom om het weekend in Belgie ivm een vakantiehuisje. Toevallig zijn we er aankomend weekend weer. Jammer dat je geen trailer hebt zeg! Wij hebben er namelijk ook geen tot onze beschikking. Wat heb je eigenlijk voor horecaonderneming? Het lijkt mij ook geweldig om naar de Ardennen te verhuizen. Het is daar gewoon zoveel mooier en rustiger, ook kwa paardenhouden is het veel interessanter naar mijn mening.

Ik weet niet meer waar ik toen precies heb gereden, maar volgens mij was het in de omgeving van Bouillon. 
Lenneke_ schreef:Dan moet je een keer bij Getup op visite gaan.Staat nog op m'n lijstje op daar een keer te gaan trainen
spatter schreef:ik zou wel willen maar vind het moeilijk om een leuk adres te vinden
ik heb vervoer en woon niet al te ver van de ardennen af
ik ken namelijk geen woord frans, nouja, un pain , un boursain et du vin
waar ik woon is het duitstalig gebied.
Delphi2 schreef:Wij rijden een paar keer per jaar TREC wedstrijden in de Ardennen, of gaan gewoon een weekje rijden daar.
Delphi2 schreef:Heb jij dat ook wel eens gedaan dan??
spatter schreef:ik zou wel willen maar vind het moeilijk om een leuk adres te vinden
ik heb vervoer en woon niet al te ver van de ardennen af
ik ken namelijk geen woord frans, nouja, un pain , un boursain et du vin

chantalvdv schreef:ja klopt vlakbij Grufflingen idd! Via Burg-Reuland naar Ouren.
Oow dat is wel balen zeg. Misschien als we een keer een oplossing hebben dat we nog wel samen kunnen rijden! Lijkt me super leuk iig!
Mn ouder beheren de kantine van de camping in Ouren, en ik ga over een paar weekjes een koffie en broodjes zaak openen in het dorp zelf!
Het is inderdaad heel erg mooi. Ook om paarden te houden is het schitterd! Heerlijke bergweides
Gezellig!