Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
apaloosafan schreef:Je hebt op Bokt al heel vaak topics gehad met paarden die tegenvielen en meer ellende Beetje naïef om dan te denken dat een handelaar wel te vertrouwen is.zadel ligt goed, ze trapt ook met poetsen, heb haar een keer gereden daar maar niet intensief omdat ik dat niet kan en kende de handelaar dus dacht hem wel te kunnen vertrouwen
CindyUniek schreef:daarkomtbij wéér een goede les hopelijk geleerd, ALTIJD het paard door je eigen dierenarts laten keuren en proeftijd vragen..... wil de verkoper dit al niet? weet je voor jezelf al dat er iets niet goed is.....
júist handelaen geven vaak uit zichzelf al proeftijd........
Katja schreef:apaloosafan schreef:Je hebt op Bokt al heel vaak topics gehad met paarden die tegenvielen en meer ellende Beetje naïef om dan te denken dat een handelaar wel te vertrouwen is.zadel ligt goed, ze trapt ook met poetsen, heb haar een keer gereden daar maar niet intensief omdat ik dat niet kan en kende de handelaar dus dacht hem wel te kunnen vertrouwen
connie1964 schreef:ik heb t zelfde meegemaakt met een fries.ik had duidelijk aangegeven een rustig paard te willen hebben,nou 6 weken later lag ik dus in t ziekenhuis.Veel gezeur gehad met verkoper,idd had ik maar meer op m moeten rijden enz.Ik vind t jammer dat je niet meer van t goede uit kan gaan van mensen.Je kan dat naief noemen ik vind t nette omgangsvormen!We hebben t hier over mensen die soms lang moeten sparen om een paard te kunnen kopen en eindelijk een droom waar kunnen maken.Waarom moet daar dan misbruik van gemaakt worden?Totaal respectloos.Wees gewoon eerlijk tegen mekaar.En als je toch problemen hebt metje nwe paard laat dan ruimte om er in ieder geval over te kunnen praten met elkaar.Maar ach alles draait om geld.Heel jammer.Ik kan je geen advies geven hierin.Ik heb mijn paard uiteindelijk verkocht omdat ik er niet meer op kon en durfde rijden.