Welke chaps?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Natje_Spirit

Welke chaps?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-07 12:55

Hoi, ik hoop dat jullie me kunnen helpen op m'n zoektocht naar nieuwe chaps Haha! .
Maar, ik heb brede kuiten en korte beentjes Bloos Haha! dus dat is altijd wel een probleempje. Ik zoek wel zwarte chaps en liefst (nep)leren. Prijs en merk maakt me niet zoveel uit, natuurlijk wel geen superhoog bedrag Clown . En moeten ze lang meegaan. M'n chaps van nu (suede) zijn na nog geen jaar behoorlijk versleten en verkleurd, dus kwaliteit moet ook goed zijn.
Wat is jullie ervaring met zwarte (nep)leren chaps voor dikke kuiten?

liezzie

Re: Welke chaps?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-07 13:00

Ik heb nog eenpaar liggen van iemand die ze had gekocht en toen enorm is afgevallen en ze sindsdien niet meer past. zijn van petrie. Ik zal even vragen wat ze er voor wil hebben.
Ze liggen vlakbij tiel, voor als je wil passen

Natje_Spirit

Re: Welke chaps?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-07 13:17

Oei, sorry, ik denk dat je me verkeerd begrepen hebt Bloos .
Ik wil weten wie er ook dikke kuiten heeft en van welk merk hun chaps zijn en wat hun ervaring is. Kan me namelijk niet voorstellen dat ik de enige ben met dikke kuiten en korte (nep)leren chaps hebben/wilt. Aan de hand van hun ervaringen kan ik dan ook op zoek naar mijn ideale chaps Lachen .