Fikse beschadiging petrie gaithers

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

xDramaQueen

Fikse beschadiging petrie gaithers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-07 17:25

Ik heb gister na 5 weken eindelijk me hardleren chaps op kunnen halen, vandaag voor het eerst mee gereden, ze zaten heerlijk, me benen lagen stil en ik zat super stevig, ik ben erg heel erg zuinig op want het was een behoorlijk bedrag voor chaps, nu trek ik ze net uit en zit op me rechter chap een enorme beschadiging, alsof het leer eraf is, krassen en het voelt ruw, dit mag nóóit na 1 keer gebeuren en ben dan ook werkelijk woest, hoe kan dit? ik ben harstikke zuinig erop!

Rachel_

Re: Fikse beschadiging petrie gaithers

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-07 17:27

Misschien moet je toch even terug naar de winkel gaan ? Lachen

Rampshellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-07 17:28

Teruggaan naar de winkel! Ik had het met mijn hardleren Global chaps!

ETmelanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-07 17:30

Dit hoort volgens mij echt niet te kunnen. Ik heb ook van die petrie chaps(weet niet of het dezelfde zijn) maar die van mij kunnen wel ergens tegen. Ik vraag me alleen af of ze je in de winkel geloven. Dit hoort natuurlijk niet en het is gek dat dat zomaar gebeurd is. Weet je zeker dat er niks mee gebeurd is? Ik denk dat je ze er niet zo moeilijk over doen. Ik geloof het best, maar jij begrijpt waarschijnlijk ook wel dat er genoeg mensen zijn die als er wel iets gebeurd is terug gaan naar de winkel en zeggen dat het vanzelf is gekomen. Succes er in ieder geval mee.

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-07 17:33

ETmelanie schreef:
Dit hoort volgens mij echt niet te kunnen. Ik heb ook van die petrie chaps(weet niet of het dezelfde zijn) maar die van mij kunnen wel ergens tegen. Ik vraag me alleen af of ze je in de winkel geloven. Dit hoort natuurlijk niet en het is gek dat dat zomaar gebeurd is. Weet je zeker dat er niks mee gebeurd is? Ik denk dat je ze er niet zo moeilijk over doen. Ik geloof het best, maar jij begrijpt waarschijnlijk ook wel dat er genoeg mensen zijn die als er wel iets gebeurd is terug gaan naar de winkel en zeggen dat het vanzelf is gekomen. Succes er in ieder geval mee.

ik heb geen geldboom op me lijf, dus ik ga zeker niet onvoorzichtig om met mijn spullen, die chaps zijn me heilig. bovendien heb ik ze voor het opstappen aangetrokken toen was er nog niets aan de hand, het moet door het rijden gekomen zijn, alsnog, ik reed een half uurtje maar!

PPPeet

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-07 17:36

Ik zou terug gaan naar de winkel. Dit hoort niet en als het goed is weten die mensen van de winkel toch dat je ze net hebt gekocht. Ik zou alleen wel zsm terug gaan naar de winkel en niet nog 2 weken wachten zeg maar.

Succes!

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-07 17:37

ik heb de ruitersport zaak zowiezo even gemaild, het is namelijk best een endje weg, hoop dat ze zeggen dat ik daarheen moet komen, desnoods wil ik me geld terug Stoom uit je oren

ETmelanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-07 17:37

Ik begrijp het ook prima hoor, ik heb ze voor m'n verjaardag gekregen en moet er van m'n ouders ook goed mee omgaan. Ik probeer alleen aan te geven dat die mensen waarschijnlijk niet zo makkelijk zijn, hoewel het natuurlijk mee kan vallen. Je kunt ook Petrie zelf bellen denk ik. Die willen ook geen slechte naam krijgen natuurlijk, dus die willen je denk ik wel helpen.

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-07 17:37

chickey schreef:
Ik zou terug gaan naar de winkel. Dit hoort niet en als het goed is weten die mensen van de winkel toch dat je ze net hebt gekocht. Ik zou alleen wel zsm terug gaan naar de winkel en niet nog 2 weken wachten zeg maar.

Succes!

ze weten wie ik ben en ik heb ook een bon.

patsur

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-07 17:40

Heb je je zadel etc nagekeken? Dat het niet daar van komt..
En gewoon even bellen of langsgaan en het ze vriendelijk uitleggen, ze willen je vast helpen!

PPPeet

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-07 17:41

Ja maar ik bedoel meer dat het voor mij wel zou uitmaken als een klant binnen een week weer op de stoep staat met net nieuw gekochte laarzen met die beschadiging dan dat mijn klant na 2 maanden langs komt en dan zegt dat de beschadiging is gekomen in de eerste week dat zij de gaithers had snap je Lachen

Overigens zie ik dat je hebt gemaild naar de ruitersportzaak. Ben benieuwd hoe ze reageren.

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-07 17:47

Ik ga er morgen heen, had al snel mail terug. weer die reis daarheen maken..
Vind dit echt niet leuk Verdrietig

egnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-07 07:59

Succes vandaag. Ik heb 2 paar gaithers van petri en ze bevallen mij super. Heb ook geen beschadigingen aan de chaps.

Ninthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-07 12:19

Ik heb ook Petrie gaithers, maar die van mij die er nog heel netjes uit!
Alleen een kleine beschadiging van mijn sporen jammer genoeg,
maar dat hou je,

Ik zou als ik jou was toch maar even terug gaan naar de winkel..

Ninthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-07 12:20

Kun je by the way geen foto maken?
ben wel benieuwd wat voor beschadeging je precies hebt.

zoek856

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-07 13:17

Ik zou terug gaan ben je anders niet per ongeluk ergens tegen aan gereden?

xamyx

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-07 13:20

Mijn moeder heeft het zelfde gehad met haar petrie-laarzen ze heeft van de winkel
gewoon nieuwe laarzen gekregen.

succes ermee hopelijk krijg je ook nieuwe!

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-07 15:20

ik ben nergens tegenaan gekomen, is namelijk best moeilijk met de binnekant van je been, t zou hooguit misschien van t zadel geweest kunnen zijn maar dan mag dit absoluut niet gebeuren na een half uurtje op nieuwe zit ik erg tegen, tenzij ik deze dan verder mag gebruiken maar dat zal dan wel niet, ze zijn namelijk op maat gemaakt en dan kan ik weer wachten... ik heb vandaag geen tijd gehad dus ga dinsdag.