Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
ETmelanie schreef:Dit hoort volgens mij echt niet te kunnen. Ik heb ook van die petrie chaps(weet niet of het dezelfde zijn) maar die van mij kunnen wel ergens tegen. Ik vraag me alleen af of ze je in de winkel geloven. Dit hoort natuurlijk niet en het is gek dat dat zomaar gebeurd is. Weet je zeker dat er niks mee gebeurd is? Ik denk dat je ze er niet zo moeilijk over doen. Ik geloof het best, maar jij begrijpt waarschijnlijk ook wel dat er genoeg mensen zijn die als er wel iets gebeurd is terug gaan naar de winkel en zeggen dat het vanzelf is gekomen. Succes er in ieder geval mee.
chickey schreef:Ik zou terug gaan naar de winkel. Dit hoort niet en als het goed is weten die mensen van de winkel toch dat je ze net hebt gekocht. Ik zou alleen wel zsm terug gaan naar de winkel en niet nog 2 weken wachten zeg maar.
Succes!

op nieuwe zit ik erg tegen, tenzij ik deze dan verder mag gebruiken maar dat zal dan wel niet, ze zijn namelijk op maat gemaakt en dan kan ik weer wachten... ik heb vandaag geen tijd gehad dus ga dinsdag.