[PG] Paarden & Pony's Manege de Dollard winschoten

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Niicole__

[PG] Paarden & Pony's Manege de Dollard winschoten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-07 17:18

Hier nog een poging, sinds een tijdje ben ik al op zoek naar paarden en pony's van manege de dollard in Winschoten. Deze manege is in 2004 gestopt. Vanaf februari 2004 zijn alle paarden in verkoop gegaan, en in november was ook alles verkocht. Ook zijn er in 2002/2003 al 50 paarden verkocht aan jan schep, een aanal hebben ook bij wilting in drenthe gestaan. Graag zouden we willen weten hoe het met de paarden gaat en waar ze zijn. Ik hoef natuurlijk niet langs te komen, dus voor zulk ''gezeur'' van mijn kant hoeft geen enkele eigenaar bang te zijn, maar als het zou mogen zou ik het wel leuk vinden natuurlijk. Foto's zijn verder wel welkom. Hieronder plaats ik meer informatie over de paarden etc. Foto's zijn te vinden met namen erbij op: http://www.mijnalbum.nl/Album=QBWTFIO8. Niet van alle paarden en pony's heb ik foto's helaas! Ook nog niet alles staat erbij. Kan zijn dat ik enkele vergeten ben Clown

Pony's
Beauty: Zwarte pony (Franse draver, is al op leeftijd, stond voor het laatst in meeden, stond ook te koop)
Miranda: Bruine pony met zwarte manen, klein sterretje op haar hoofd. Licht bruine neus en 2 witte voetjes achter.
White Foot: voskleurige pony met 4 witte benen
Pax: Schimmel merrie
Tinka: Schimmel merrie, was soms moeilijk onder het zadel
Siw: Fjorden merrie, is later verkocht, in 2005 als ik het goed heb. Is toen richting het zuiden/westen gegaan
Chantou: e pony, helemaal bruin met een kol
Tanja: voskleurige pony met brede bles, ook witte beentjes, aantal weet ik zo niet.
Sweety: Kleine zwarte pony met een kol en een beetje, is ook al op leeftijd.
Charlie: Palomino pony, brede bles. Verkocht in 2006/2007 als hengst daarna gecastereerd
Tommie: Voskleurig shetlander hengstje
Charly: Bruine shetlander hengst
Misty: zwart bonte shetland merrie, weinig wit!
Dj: Vosbonte shetland hengst.
Gladstone: Grijs kleurige pony met aalstreep, smalle bles, is verkocht vanuit Duijvenstein
Mon Ami: Mooie voskleurige pony, met brede bles, beneden uiteenlopend. 4 hoge witbenen
Sweety O: Bruine snelle pony met klein sterretje op het hoofd, ook 1 of meerdere witte sokjes dacht ik.

Paarden:
Pearl (Petra op papier): Zwart plantenbonte merrie, 163 geboren op 02.03.1997
Kagina: donkerbruine/zwarte merrie met kol
Roos: Bruine merrie, 3 witte voetjes en een druipkol
Tazora: Voskleurige merrie, Zeer aparte kol, aftekeningen op beneden weet ik zo niet.
Tessa: Donkerbruin merrie, druipkol, 4 witte voetjes
Doucha: Voskleurigpaard, bles, ook witte benen/voetjes
Yolanda: Voskleurige merrie, brede bles, aftekeningen benen weet ik zo niet
Ubala: (koffie)vos, ruin, 4 hoge witte benen verkocht in 2006
Gemma: appeloosa merrie
Amber: appeloosa merrie
Tivolie: zwarte tuigpaard hengst breden bles witte benen
Tangara: Zwarte merrie breden bles 4 witte benen
Star Light: bruin bonte merrie brede bles met bruine vlekjes erin, soort vlinder op de rug
Boy: friese hengst
Prins Roodnoot: Grote schimmelruin
Reberna: Voskleruige merrie met kol
Toletta: bruine merrie met smalle bles achter 2 witte voetjes
Petra: zwarte merrie, verkocht in 2005/2006 uit nieuwolda, 4 witte benen bles richting meppel gegaan
Optimaal S: mooie donkerbruine/zwarte ruin, zeer brede bles 4 witte benen als ik het goed heb
Regina: bruine merrie 2 witte voetjes en een sterretje op haar hoofd
Veronica: bruine merrie sterretje op haar hoofd rechts achter een sokje
Attika: zwarte merrie met grote kol
Candy(Wonderfull Jessica's Bala): bruine merrie kol en een witte streep oid op haar neus
Casper: appeloosa hengst/ruin
Jasper: '' ''
Ukkie: Schimmel merrie met kolletje, op foto nog zwart
Van Nathaly: Voskleruige merrie, brede bles,
WinniePack: voskleruige paard aparte kol
WonderBoy: bruine hengst/ruin,
Zonbala

Voor adviezen etc alvast erg bedankt!

Tanja

Re: [PG] Paarden & Pony's Manege de Dollard winschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-07 22:09