ervaringen met HH deken Thor

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Showtime_

ervaringen met HH deken Thor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-07 19:38

Afbeelding

Ik vroeg me af of iemand deze deken heeft en wat je er van vind..

extra info:

HARRY 'S HORSE® Outdoor deken Thor II 300 grams gevoerd
(HH3220605)
Schitterende deken.
100 % waterdicht, 100 % ademend.
Geen rugnaad
Kruissingels, schoftbontje, dubbele borstsluitingen, staartflap en loopsplitten.
600 D buitenstof en 300 grams voering.
Getapte naden.

Misty12

Woonplaats: omgeving enschede, op de fiets, bij de paarden en soms gewoon in huis.

Re: ervaringen met HH deken Thor

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-07 23:16

Ik heb zo'n soort deken, maar dan de 0 grams uitvoering, in zwart met blauw/grijs. Ik vind dat de deken goed past, blijft ook zitten als ze in de wei gek gaat doen. Of gaat liggen rollen. Fijne deken volgens mij. ik heb het paard nog niet horen klagen Knipoog

_flo_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-07 23:28

Ik heb deze deken in een 200 gr. uitvoering.
Heb zelfs meerdere dekens van Harry's Horse en absoluut geen klachten over dit merk.

Noppert

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-07 23:46

Ik heb deze deken ook in de o-grams uitvoering en dan in blauw. Mijn paard heeft de deken echt heel veel opgehad maar de deken heeft echt niks geleden, hoe vaak hij ook rolde, de deken bleef echt prima op zijn plaats liggen. Mocht ik een nieuwe deken nodig hebben dan zou ik precies dezelfde kopen!

Valerie_V

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-07 08:46

Ik heb die deken ook in het 300 grams maar dan de zwarte!
is een hele goede sterke en waterdichte deken ga hem dit jaar
weer gebruiken! Bleef ook goed liggen! Ja
in welke kleur ga je hem kopen? die lila?

shera

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-07 08:53

Ik heb zo'n deken voor onze pony, alleen ander kleurtje. Hij lekt bij hevige regenval wel iets door op de kont... Pasvorm is goed

Liedje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-07 09:04

Mmm.. ik heb een 300 gram, zwart. Ja Vind hem niet ideaal. Pasvorm is niet optimaal, maar dat kan aan mijn paard liggen natuurlijk. Knipoog

Showtime_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-07 09:05

Ja ik wil m graag in het lila voor mn zwarte paard lijkt me leuk staan. Hij is daarbij ook nog eens flink in de aanbieding bij piaffe. Ze staat overdag buiten in een klein landje of de paddock en nu staat ze met een staldeken(200 gr) maar een buitendeken lijkt me toch fijner mocht er een buitje vallen.. En ik wil toch nog een warmere voor als het kouder wordt..Met echte regenachtige dagen blijft ze binnen.. Lijkt me een goede koop dan denk ik of is het niks om snachts ook mee op stal te staan?

Vuyatela

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-07 09:14

Ik had dit deken, tot voor gisteren, ook.
Was er altijd heel tevreden over...tot gisteren dus Verdrietig

Mijn paard gaat dagelijks in kudde in de wei. Nu is er een nieuw paardje en dat is echt de speelkameraad van de mijne. Met het spelen is mijn deken in een keer gescheurd van de nek tot achteraan, helemaal in twee.
Nog n geluk dat de staleigenaar het zien gebeuren heeft en de resten meteen van mn paard is kunnen halen voor dat er ongelukken gebeurden.
Volgende keer n steviger deken kopen dus!! Duivel

shera

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-07 09:31

QuickSilver schreef:
Ja ik wil m graag in het lila voor mn zwarte paard lijkt me leuk staan. Hij is daarbij ook nog eens flink in de aanbieding bij piaffe. Ze staat overdag buiten in een klein landje of de paddock en nu staat ze met een staldeken(200 gr) maar een buitendeken lijkt me toch fijner mocht er een buitje vallen.. En ik wil toch nog een warmere voor als het kouder wordt..Met echte regenachtige dagen blijft ze binnen.. Lijkt me een goede koop dan denk ik of is het niks om snachts ook mee op stal te staan?

die van ons heeft hem dag en nacht om Ja En als ze met mega regen toch binnen blijft lijkt het me een goede koop. Die van ons lekte dus ook pas door bij een bui van een hele dag Boos! Vraag me af welke deken dat wel doorstaat Tong uitsteken

Jorientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-07 12:41

Ik heb m ook; ongevoerd, 200gr en 300gr Knipoog Inmiddels zijn er ook al een paar gesneuveld, maar mijn paard had een dekensloperd als weidemaatje; dat overleeft geen enkele deken Clown
Ik ben super tevreden over deze dekens; de pasvorm is voor mijn paard perfect en hij blijft goed liggen. Heb nu al 3 jaar de Thor dekens en zweer erbij OK dan!

Rhys

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-07 14:37

Hier is pas ook nog een topic over geweest, je kunt nog even de zoekfunctie gebruiken.

Ik heb de versie met fleecevoering en ben er best tevreden mee. Ik vind alleen de pasvorm rond de schouders niet zo mooi. Daar sluit het niet netjes aan waardoor het snel inregent. Dat is bij mijn beide paarden het geval.

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-07 14:42

ik heb heb in 0 grams en in de 200 grams uitvoering en bevllen prima

Tempus_Fugit

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-07 14:44

ik heb de 0 grams versie met fleecevoering (HH Thor 07) erg fijn en vooral dat fleece erin ben ik erg blij mee. Ik heb er nu ook een fleecedeken extra onder liggen en door die 2 fleecelagen op elkaar, blijven ze ook beiden super goed liggen.

Dus als ik jou was zou ik zeker een deken met fleecevoering nemen!

Overigens vind ik de stof niet super sterk, ik heb al 2 scheuren erin omdat m'n paard fijn over het deken ging hangen. Maar hij is komende jaar nog prima te gebruiken..

HaileysComet

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-07 14:57

Ik heb die lila deken (300 grams) nu net een week of 2 op mijn pony. In het begin was de buitentemperatuur overdag nog wel hoog, maar ze stond niet te zweten onder de deken, hij ademt goed. De pasvorm is ook perfect, maar dat zal per paard verschillen.

http://img143.imageshack.us/img143/7708 ... arsps5.png

Showtime_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-07 18:35

hey, bedankt voor de foto. hij staat erg leuk! Dan heb ik nog een laatste vraag.. Hoe vallen deze dekens? Want de highliners van HH vallen gigantisch groot.

HaileysComet

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-07 18:49

Ik heb maat 175 (onderlengte) genomen, mijn pony heeft volgens het opmeten (borst tot bil) een 165 nodig, maar die is te krap voor haar.

Misty12

Woonplaats: omgeving enschede, op de fiets, bij de paarden en soms gewoon in huis.

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-07 21:49

Mijn paard heeft als schofthoogte ongeveer 1.64 m. Ze heeft volgens de maattabel de 195 nodig. Die heeft ze dan ook en die past goed.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-07 22:55

HAR --> SV.

Showtime_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-07 22:58

Er is alleen nog 205 en mn paard is 1.64 maar wel fors.. Ik ga die dan toch maar bestellen denk ik..

playboysches

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-07 11:46

ik heb ook de 300 grams maar dan de zwarte.
mijn paard heeft hem dag en nacht op en hij ligt perfect.
ben zeer tevreden over deze deken.

kelly0188

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-07 16:37

Hoi! ik heb hem ook ,de lila versie! ik vind het een fijne deken. Had hem eigenlijk gekocht als reserve deken(deken voor erbij), maar ik vind hem veel mooier liggen als mijn duurdere deken. Mijn paard krijgt helemaal geen schuurplekken van deze deken en van mijn andere deken wel. Ik ben dus ook tevrededen over deze deken.

Rhys

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-07 20:43

QuickSilver schreef:
Er is alleen nog 205 en mn paard is 1.64 maar wel fors.. Ik ga die dan toch maar bestellen denk ik..

Mijn paard is rond de 1.65 en die past de 205 ook prima. Ik heb ze altijd liever iets te lang achter dan dat de broekspier zo bloot is!

Showtime_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-07 23:17

okeey gauw bestellen dus! Laatste vraag: Is hij warm genoeg voor de winter? Mijn paard is niet erg kouwelijk

xkusssx

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-07 00:29

jammar dat alleen bij die die in de aanbieding is dat hij hij alleen
in het paars is en zonder fleecevoering :S