Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Scum schreef:Wat ook kan is dat ze verliespunten heeft gereden terug is gezet naar het Z2?
Scum schreef:Hoeveel tijd zat er tussenin?
Afgelopen weekend is er ook een combinatie B-SGW gestart (en gewonnen) die internationaal al meerder paarden gecrosst heeft. Volgens de reglementen mag dit helemaal niet. Ik was dus ook al zeer verbaasd. Iemand anders vertelde mij dat ze vrijstelling kreeg omdat ze meer dan 1 jaar geen paard internationaal had uitgebracht (wat ook niet klopte trouwens).
Wat ook kan is dat ze verliespunten heeft gereden terug is gezet naar het Z2?
ullaatje schreef:Scum schreef:Hoeveel tijd zat er tussenin?
Afgelopen weekend is er ook een combinatie B-SGW gestart (en gewonnen) die internationaal al meerder paarden gecrosst heeft. Volgens de reglementen mag dit helemaal niet. Ik was dus ook al zeer verbaasd. Iemand anders vertelde mij dat ze vrijstelling kreeg omdat ze meer dan 1 jaar geen paard internationaal had uitgebracht (wat ook niet klopte trouwens).
Wat ook kan is dat ze verliespunten heeft gereden terug is gezet naar het Z2?
Toevallig Chantal Mechelenbrink?
Dat deed ze in de wieringermeer ook.
Katja schreef:Waarschijnlijk start ze in het buitenland onder een andere licentie.
fabbie schreef:volgens mij mag dat allemaal niet, mijn zusje kwam van de pony's af waarmee ze m2 had gereden was er toen 2 jaar uit en ging toen een paard rijden wat z1 had gelopen, maar dat paard was er al 3 jaar uit en het was al 6 jaar geleden dat dat paard z had gelopen, mijn zusje moest van het knhs gelijk m2 starten met veel moeite hebben we het voor elkaar kunnen krijgen om in de m1 te starten, maar dat paard was zo verpest door de ruiter ervoor dat dat nog niet eens meer mogelijk was. Dus als zij dat al niet mag, lijkt mij dit ook niet mogen
Wij zijn nu ook allemaal nieuwsgierig hoe het zit.