Strand en duinen, waar trailer?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Tayga

Strand en duinen, waar trailer?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-07 11:31

Mijn vriendin en ik gaan woensdag voor het eerst naar het strand met onze paarden! (lang leve haar E-rijbewijs Haha!). We hebben alleen geen idee waar we het beste heen kunnen rijden.

We komen van de Veluwe af. We willen ongeveer 3 a 4 uur paardrijden, het liefste eerst wat duinen en daarna het strand op. Alleen het strand is ook goed Haha!. Maar hier hebben ze geen kaarten van de ruiterpaden van de strandgebieden bij de VVV's en mijn vriendin vindt het altijd wel fijn als ze ongeveer weet hoe ze moet rijden Knipoog .

Weten jullie een plek waar wij lekker kunnen rijden? Of zelfs een leuke route?
Ik had gelezen dat je bij Katwijk aan het strand kunt parkeren?

Alvast bedankt!

Groetjes Els Marie

dolor

Re: Strand en duinen, waar trailer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-07 13:54

bij hargen. daar heb je een super grote parkeerplaats. dus erg handig met de paarden. als je dan de duinen in gaat ben je ongeveer 2 uur onderweg. ligt eraan of jullie wel of niet galopperen en hoeveel. en dan kan je op het einde ook nog een stuk strand meenemen. voor in de duinen heb je geen kaart nodig en het strand ook niet. beide is gewoon de weg volgen, er zijn geen splitsingen, tenminste niet te zien op de kaart die ik heb.

vaatwasser

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-07 13:55

Hoek van Holland, heb je ook bos inde buurt, en duinen en strand. en een grote parkeerplaats.

Arabesk

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-07 16:33

dolor schreef:
bij hargen. daar heb je een super grote parkeerplaats. dus erg handig met de paarden. als je dan de duinen in gaat ben je ongeveer 2 uur onderweg. ligt eraan of jullie wel of niet galopperen en hoeveel. en dan kan je op het einde ook nog een stuk strand meenemen. voor in de duinen heb je geen kaart nodig en het strand ook niet. beide is gewoon de weg volgen, er zijn geen splitsingen, tenminste niet te zien op de kaart die ik heb.

geen splitsingen? Cool ben toch weleens gruwelijk verdwaald daar

Het is wel mooi daar en gratisssss. Een kaart van het gebied kan je kopen bij www.staatsbosbeheer.nl

dolor

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-07 17:06

Arabesk schreef:
dolor schreef:

geen splitsingen? Cool ben toch weleens gruwelijk verdwaald daar

Het is wel mooi daar en gratisssss. Een kaart van het gebied kan je kopen bij http://www.staatsbosbeheer.nl

voor zover op de kaart niet. en mijn vriendin heeft ook nergens last van gehad.

QueenD

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-07 11:49

Ouddorp heeft ook een mooi breed strand, je auto en trailer kun je prima parkeren, veel ruimte. Ik ben zaterdag jl ook daar geweest op t 1e gedeelte. Das lekker rustig. suc6 met je keuze.

Tayga

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-07 11:15

Heel erg bedankt voor de tips!

We zijn uiteindelijk naar Bloemendaal geweest. Daar kun je ook aan het strand parkeren en toen voorbij Zandvoort gereden en weer terug.

Ook nog 1,5 uur de duinen in geweest. We hadden geen kaart, dus zijn na 45 min gewoon omgedraaid. Maar goed ook, want die route was 35 km zagen wij later Nagelbijten / Gniffelen