Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Citaat:Artikel 27 - Registratie gegevens KNHS-lid
1. Om deel te kunnen nemen aan KNHS-wedstrijden dient een sporter lid te zijn van
een lidvereniging van de KNHS. De KNHS registreert de personalia van het lid.
2. Het is mogelijk lid te zijn van meerdere lidverenigingen. Wanneer aan wedstrijden
wordt deelgenomen kan een KNHS-lid uitsluitend voor één lidvereniging uitkomen.
Alleen sporters tussen 12 en 18 jaar die zowel een pony op ponywedstrijden als een
paard op paardenwedstrijden willen uitbrengen, mogen tot het einde van het jaar
waarin zij de 18-jarige leeftijd bereiken voor een ponyvereniging en een paardenvereniging
uitkomen.
3. Wanneer aan wedstrijden wordt of gaat worden deelgenomen, dienen de bepalingen
in de diverse disciplinereglementen met betrekking tot de minimale leeftijd
van een deelnemer in acht genomen te worden.
Kylan schreef:Dat maakt niet uit jeftah. Je mag gewoon van 2 verenigingen lid zijn, maar je mag maar bij 1 van de verenigingen een startkaart hebben.
Noppert schreef:Dit is ook afhankelijk van de reglementen van de betreffende verenigingen. Ik was lid geworden met 1 paard bij vereniging A, wilde geen wedstrijden starten, was zelfs geen KNHS lid, aleen verenigingslid. Met mijn 2e paard wilde ik lid worden bij vereniging B, KNHS lid worden en gaan starten. Ik heb toen moeten kiezen bij welke vereniging ik lid wilde zijn, want vereniging B stond niet toe dat ik van meer verenigingen lid was. Aangezien ik geen zin had in gezeur, heb ik dus een keuze gemaakt. Kijk dus ook goed naar de reglementen van de verenigingen!
. Ik dacht dat een vereniging altijd samenging met de stalling. Adala schreef:Bedankt, ik snap het. Ik dacht dat een vereniging altijd samenging met de stalling.
marietje27 schreef:Nee hoor, en je hoeft ook niet persé de vereniging bij jou om de hoek te nemen, het moet wel in de kring liggen waar je het meest wilt starten.
Citaat:Alleen als ik mee zou willen doen met selectiewedstrijden, moet ik die in de kring van mijn vereniging meerijden, maar waar je start maakt niet uit voor waar je lid bent.
marietje27 schreef:Dit klopt, had het er eerst bij willen zetten maar vond het achteraf niet nodig omdat diegene die het vroeg waarschijnlijk nu nog niet aan selectiewedstrijden mee zal doen, vandaar.
.