maar ik weet niet zo goed welke
ik wil graag leren laarzen MET rits tot aan zool,
maar ZONDER veter !! en een beetje normale
prijs.. heeft iemand ideen welke ik kan nemen
of welke ik juist NIET kan nemen?
xxx
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
rodyloverr schreef:Haaaii, ik wil rijlaarzen gaan kopen..!
maar ik weet niet zo goed welke
asjemenou schreef:Lipica`s
listiglistje schreef:Ik heb ze vandaag opgehaald!!!!![]()
![]()
![]()
Foto's![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Met flits, lijken ze lichter.....
En zonder flits, mmmhh lijken ze weer donkerder....de werkelijke kleur ligt een beetje in het midden![]()
Musicjohn schreef:rodyloverr schreef:Haaaii, ik wil rijlaarzen gaan kopen..!
maar ik weet niet zo goed welkeasjemenou schreef:Lipica`s
Pffff..... wat een onzin zeg, en lekker onderbouwd waarom TS dan wel voor Lipica's zou moeten kiezen.![]()
Ik wil graag een auto kopen maar ik weet niet welke. Dan roept iemand "Peugeot" en dan moet ik nog roepen "Dank je" ?
Of rijlaarzen prettig zitten of niet is een kwestie van passen en proberen. Ieder merk heeft zo z'n eigenschappen. Sommige merken zijn niet geschikt voor mensen met hoge wreven, en andere merken weer niet voor mensen met een brede voet. Sommige merken gebruiken heel erg stug leer, terwijl andere merken weer heel soepel leer gebruiken. Met een paar nieuwe Petrie laarzen kun je de eerste weken iemand z'n schedel in slaan met de schacht.![]()
En wat ook niet onbelangrijk is, is het uiterlijk. En dat is natuurlijk een kwestie van persoonlijke smaak. Waarom denk je dat er zoveel merken sportschoenen zijn? Als iedereen zou roepen "Adidas" dan kunnen alle andere fabrikanten hun deuren wel sluiten. En zo is het met rijlaarzen precies eender.
rodyloverr schreef:Haaaii, ik wil rijlaarzen gaan kopen..!
maar ik weet niet zo goed welke![]()
ik wil graag leren laarzen MET rits tot aan zool,
maar ZONDER veter !! en een beetje normale
prijs.. heeft iemand ideen welke ik kan nemen
of welke ik juist NIET kan nemen?![]()
xxx