) Of zou het misschien komen doordat ze iets verkouden is? Ze heefd iets een snotneusje sinds de laatste dagen.B.V.D. Groetjes, Henk-Jan
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
) Of zou het misschien komen doordat ze iets verkouden is? Ze heefd iets een snotneusje sinds de laatste dagen.Henkjan schreef:Hallo, ik heb een vraagje. Mijn 9 jarige Flemmingh merrie die gaat steeds met er tanden langs de stalrand, en sinds een paar dagen, dan komt er ook een uueg geluid doorheen. Is dit een teken van luchtzuigen of gewoon van verveling. (Ze bedenkt altijd rare spelletjes) Of zou het misschien komen doordat ze iets verkouden is? Ze heefd iets een snotneusje sinds de laatste dagen.
B.V.D. Groetjes, Henk-Jan

Henkjan schreef:Oke, is kribbebijten iets ergs, of 'gewoon' verveling? Ik zal het eens proberen met die flessen, of zou dat kwaad kunnen?
Urielle schreef:Ik zou eerst eens kijken naar de 'ongelukjes' die paarden hebben gehad met luchtzuigbanden![]()
Bij mijn paard komt er geen om, ik zie niet in waarom.
Iorrr schreef:Urielle schreef:Ik zou eerst eens kijken naar de 'ongelukjes' die paarden hebben gehad met luchtzuigbanden![]()
Bij mijn paard komt er geen om, ik zie niet in waarom.
Nou misschien omdat de rest het anders overneemt en het koliek kan veroorzaken???