Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Ninaomi schreef:Ik ga komende vrijdag met 4 vriendinnen naar de veluwe, we hebben een huisje gehuurd bij landall greenparks in nieuw milligen en de paarden staan 1 km verderop in kootwijkerbroek bij de paalhoeve. Ik ben hier veel goede berichten over gehoord, dus misschien is dat iets...?
ikke schreef:Ninaomi schreef:Ik ga komende vrijdag met 4 vriendinnen naar de veluwe, we hebben een huisje gehuurd bij landall greenparks in nieuw milligen en de paarden staan 1 km verderop in kootwijkerbroek bij de paalhoeve. Ik ben hier veel goede berichten over gehoord, dus misschien is dat iets...?
Ehm, Kootwijkerboek ligt een km of zeven - acht verderop....... De Paalhoeve is in Kootwijk![]()
Maarre, hier al eens gekeken: http://www.nvvr.info/algemeen/links/links.htm keus genoeg en deze lijst is zeker niet compleet.
het was inderdaad in Kootwijk zelf. Ik ben er vorig weekend geweest, en het is daar echt zoooo vet! Vooral de zandvlaktes daar en de routes zijn echt prachtig! Zeker een aanrader, komend voorjaar gaan we er weer heen zo enthousiast zijn we er over. Arabesk schreef:ik zou gewoon lekker iets in Schoorl zoeken, daar kan je heerlijk rijden door bos, duin en strand. 30 km ruiterpad alleen al bij Schoorl.

ElCamino schreef:De Paalhoeve kan niet meer..... manege is leegben er staan geen paarden meer. Eigenaars wonen er niet meer en ik geloof niet dat ze nu klanten aannemen.... Het is verkocht...