Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Nouvel schreef:Kun je dat niet met de eigenaar bespreken, wat hij/zij redelijk vindt?
(misschien iets wat je eigenlijk van te voren moet bespreken denk ik, voor je eraan begint...)
Het ligt er ook helemaal aan wat voor situatie het is, soms is zoiets gewoon een vriendendienst, maar is het een minder bekende die jou echt vraagt om je ervaring, dan is het weer wat anders...
ik vraag zelf eigenlijk nooit geld voor zulk soort dingen...
valine schreef:Als ik een paard moet inrijden of doorrijden vraag ik 15 euro per keer dat ik er op zit.
Hierbij verzeker ik me apart omdat dit op eigen risico is. Dus met die verzekering en mijn reiskosten erbij hou ik er weinig aan over.
Maak ook goeie afspraken met de eigenaar over wie er aansprakelijk is e.d. mocht je eraf vallen en wat breken. Doordat je hier geld voor krijgt is de eigenaar in dit geval niet verandwoordelijk voor jou,dus spreek dit goed af om teleurstellingen te voorkomen.
succes ermee
massy schreef:moet je daar tegenwoordig voor betalen? ik ken genoeg mensen die het gratis doen aangeien je wel lekker mag paardrijden waar je anders voor moet betalen.

Maar het eerste wat je volgens mij moet doen is de eigenaar vragen wat hij voorstelt en kijken of wat jij ervan denkt ongeveer overeenkomt