Trainingsrit, parkeren

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Lenneke_

Trainingsrit, parkeren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-07 16:51

Ik wil van de winter een trainingsrit 'organiseren' hier in de buurt. Gewoon samen trainen met een groep. Ik heb een route gemaakt op een kaart (dus ook geen route aanduiding onderweg ofzo)
Maar mensen moeten natuurlijk ook hun trailer kwijt. Nu weet ik een geschikte parkeerplaats. Dit is een openbare parkeerplaats aan de rand van het bos. Maar moet ik hier toestemming voor vragen ofzo?
Dit is de eerste keer dat ik zoiets doe en ik wil geen zeurende boswachter of wat dan ook.

Imker

Re: Trainingsrit, parkeren

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-07 18:03

Volgens mij heb je bij een openbare parkeerplaats helemaal geen toestemming nodig om te parkeren met je trailer. Wat als er toevallig nog 10 mensen besluiten daar te gaan rijden en hun trailer daar parkeren? Dan zou jij door moeten rijden?

Je kan natuurlijk heel netjes de gemeente bellen of staatsbosbeheer met de vraag of je daar mag parkeren, maar in principe hoeft het niet als het een openbare plaats is.
Ik zou alleen wel de drollen van de paarden netjes opruimen. Net zo fijn voor degenen die na jou willen parkeren.

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-07 19:51

Het ligt er natuurlijk ook aan of je met 5 mensen gaat rijden of met 20 Haha! Ik kan me voorstellen dat je in het laatste geval eerder overleg pleegt dan in het eerste geval. Maakt ook uit of mensen netjes parkeren of de boel zomaar kris-kras door elkaar zetten. Lijkt me een punt van aandacht Haha!
Bij-de-weg; waar wilde je die rit houden?

Lenneke_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-07 20:08

Richting de hei en het Roekelse bos.

Er worden vaker van dat soort ritten gehouden, maar nooit bij mij in de buurt en wil voor zoiets niet met de trailer (dan moeten m'n ouders weer mee en waar laat je die een hele dag Clown )
Dus nu maar gewoon een keer bij mij in de buurt