Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Miss_Mustang schreef:JuulenJulia : hoe bedoel je, heb je echt wel voor het paardrijden?
ik gebruik ze alleen voor paardrijden, 1x in de week.
Superlise: als deze weer zo snel kapot gaan (en ondanks dat mn moeder ze iedere keer met een vochig doekje afdoet, zoals in de handleiding staat, geef ik ze 3 maanden, dan zullen de 1e gaten wel verschijnen) dan ga ik eens kijken voor iets duurders.
Of eens een poosje kijken of ik eelt kan kweken.
superlise schreef:Eerlijk gezegd vind ik jou handschoenen goedkoop..
Misschien kun je beter handschoentjes van een euro of 30-40 kopen en die heb je dna ook gelijkzo´n 2 jaar, want die zijn meestal een veel betere kwaliteit.
JuulenJulia schreef:Miss_Mustang schreef:JuulenJulia : hoe bedoel je, heb je echt wel voor het paardrijden?
ik gebruik ze alleen voor paardrijden, 1x in de week.
Superlise: als deze weer zo snel kapot gaan (en ondanks dat mn moeder ze iedere keer met een vochig doekje afdoet, zoals in de handleiding staat, geef ik ze 3 maanden, dan zullen de 1e gaten wel verschijnen) dan ga ik eens kijken voor iets duurders.
Of eens een poosje kijken of ik eelt kan kweken.
Ik bedoel, of je echt paardrijhandschoenen hebt..
In de ruiterwinkel gekocht ofzo.
_sharona_ schreef:die van mij zijn ook altijd zo kapot, ik ga vanavond naar divosa nieuwe kopen , ik weet nog niet wat ofzo kijken hoe lang deze het volhouden

Ik heb nu van die nepleerachtige van Harry's Horse en daar kan ik wel iets langer mee doen. 

Miss_Mustang schreef:mischien maakt het ook uit dat ik met springteugels rij?

Henrieke schreef:superlise schreef:Eerlijk gezegd vind ik jou handschoenen goedkoop..
Misschien kun je beter handschoentjes van een euro of 30-40 kopen en die heb je dna ook gelijkzo´n 2 jaar, want die zijn meestal een veel betere kwaliteit.
idd! Je kunt met die handschoenen (roeckl) bijv. ook zo rond de 40 euro wel een paar jaar en sommigen doen er misschien al meerdere jaren mee dus dan ben je uiteindelijk veel goedkoper uit en ze rijden ook nog eens heerlijk.