Wedstrijd afgelast vanwege onenigheid leden en bestuursvormi

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

sannegeurtje

Wedstrijd afgelast vanwege onenigheid leden en bestuursvormi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-07 18:43

Ik zou komende zondag wedstrijd gaan rijden. eindelijk na 1,5 jaar weer, veel getraind, vrij gevraagd op werk. Als je zelf wqedstrijden rijdt, dan weet je dat daar veel tijd in gaat zitten (in de voorbereiding). Deze week iedere dag op internet gekeken of de starttijden al bekend waren, nog steeds niet. dus ik had besloten om ze te bellen. Blijkt de wedstrijd afgelast te zijn, daar enige leden het niet eens zijn met de bestuursvorming.

Niemand is gebeld, het staat op de website. Dit staat er nu inderdaad op. Voor zover ik weet staat dat er ook pas sinds vandaag op en is de wedstrijd ook pas vanochtend officieel bij de KNHS afgelast. De KNHS heeft hier ook toestemming voor gegeven. Ik vind het best een vreemde reden en ben natuurlijk erg teleurgesteld. Had op zijn minst een belletje verwacht en een excuus.

Volgens de KNHS konden ze nog niet bellen omdat het nog maar net besloten was.

Wat vinden jullie hier nou van?

Groetjes Sanne

OemmiejO

Re: Wedstrijd afgelast vanwege onenigheid leden en bestuursvormi

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-07 20:20

Ik zit met zo ongeveer hetzelfde.. Mijn wedstrijd gaat zaterdag niet door wegens te weinig deelnemers. Dat stond ook alleen op startlijsten.nl