Factuur KNHS maar niet ingeschreven?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

gucci_girl

Factuur KNHS maar niet ingeschreven?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-07 13:03

Ik heb via een vereniging een startkaart aan laten vragen bij de KNHS. Nou heb ik de factuur binnen gekregen, maar volgens mij is nog niet alles goed gegaan. Ik was er nog niet bekend en het paard ook niet dus ik heb voor hetvolgende een rekening gekregen:

startkaart paard
startcoupons
registratiekosten persoon en paard
heffing behandelingskosten

Maar hoe zit het dan met het lidmaatschap bij de KNHS zelf? Want er staat ook niks vermeld over het paard en sport. Nou hoef ik dat niet persee, dus ik ben al blij dat ze het vergeten zijn. Maar het gaat mij erom dat als ik wil gaan starten dat het niet kan ofzo. Moet je ook een ledenpas hebben? Dat zal je dan wel krijgen als je echt een abbo bij de KNHS hebt of niet? Wie weet hoe het zit?

Richtje

Re: Factuur KNHS maar niet ingeschreven?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-07 20:03

Het lidmaatschap van de KNHS zelf betaal je waarschijnlijk via de contributie van je vereniging Lachen

De ledenpas krijg je dan ook vanzelf een keer, die heb je niet nodig om te starten.

gucci_girl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-07 21:08

Ooh dat zou misschien kunnen ja!
Dank je wel! Dat wilde ik even weten Lachen
Heb ook nog geen factuur van mijn vereniging gehad.

Nouja, als ik niet meer nodig heb dan een startkaart, hou ik mijn mond Bloos Het is al duur genoeg!

Marije_jiplover

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-07 09:21

Inderdaad, het lidmaatschap van de KNHS wordt aan je vereniging berekent en je vereniging moet dat weer doorberekenen aan jou.

Het abonnement op de Paardensport komt er ook nog bij, maar ook dat wordt door de KNHS aan je vereniging berekent.

gucci_girl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-07 09:46

Marije_jiplover schreef:
Inderdaad, het lidmaatschap van de KNHS wordt aan je vereniging berekent en je vereniging moet dat weer doorberekenen aan jou.

Het abonnement op de Paardensport komt er ook nog bij, maar ook dat wordt door de KNHS aan je vereniging berekent.

oke dank je wel Lachen