Ik was een stuk minder zenuwachtig als de vorige keer. (Laiser had in de les van vrijdagavond ook weer goed gelopen, dus dat gaf ook wel weer een rustiger gevoel. En ik had mezelf eens even toegsproken dat ik me niet zo moest aanstellen

Het vlechten was binnen een mum van tijd gebeurd. Laiser stond keurig stil en dat scheelt toch een hoop

Zo tegen half één Laiser in de trailer gezet en op weg gegaan naar de wedstrijd. (Ik zou pas rond een uurtje of twee hoeven te starten) Daar aangekomen maar even naar het secretariaat gelopen om te betalen en te vragen of er nog uitvallers waren en of ze een beetje op schema lagen. Ja ze waren ietsje in gelopen, maar hoeveel wisten ze niet helemaal.
Buiten was er al een hoop gestress want daar werd gezegd dat nummer 8 al in de ring was. (Ja tuurlijk dacht ik nog, nummer vier of zo zal er wel inzitten) Dus voor alle zekerheid maar even naar de ring meester gelopen. En daar bleek inderdaad dat ze een dik half uur waren ingelopen op het programma

Laiser werd snel uit de trailer gehaald en terwijl Michel hem vast hield, haalde ik er snel de transportbandages af. En terwijl ik dat deed kwam er iemand het terrein opgelopen, waarvan ik zo'n gevoel had dat het Oscar van Bokt was. En dat was ook zo B) Ze boodt meteen aan om even mee te helpen toen ik vertelde dat het een dik half uur was ingelopen. (Dank je wel nog hè!!!

Kortom Laiser was in een wip klaar om los te gaan rijden. Jammer genoeg was de buitenbak toch voor een groot deel "vochtig/nat". Maar ik ging Laiser maar eens lekker losstappen en vragen of hij lekker mee wilde werken.
Terwijl ik los aan het rijden was, stonden Michel en Oscar aan de kant te kijken en te kletsen. Ook zag ik het af en toe flitsen

Maar goed Laiser liep lekker en ik was eigenlijk niet eens zo heel zenuwachtig meer. (ja ja ooit leer ik het nog wel eens

Toen we de ring in moesten was het toch weer op een paar plekken even iets of wat griezelig voor Laiser. (Er waren namelijk een aantal dingen rondom de binnenbak verandert met voorgaande wedstrijden) Maar binnen een mum van tijd was het goed en liep hij overal gewoon langs.

De proef ging heel lekker en ik was echt tevreden. Ja en die kleine foutjes, die waren te overzien. Volgende keer gaat dat ook wel weer beter. En tja Laiser zou Laiser niet zijn als hij bij het groeten niet even rond zou gaan kijken of er nog wat te beleven was

Ach voor een kwartiertje losrijden, was dit een goede proef geweest.
Jammer genoeg werd er niet hoog gejureerd dus had ik maar 140 punten, maar dat waren er maar 9 minder dan de nummer 7. Zelfs nummer 6 had nog geen winstpunt. Ik was 14e geworden van de 23 of zo. Dus ook niet slecht dacht ik zo.
Voor de foto's kun je de volgende twee topic bij ITP bekijken:
[ITP] Laiser op wedstrijd
[ITP] De tweede keer L1