"Instructrice" zonder Orun, maar het gaat zo goed!!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Jethafa

"Instructrice" zonder Orun, maar het gaat zo goed!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-07 16:45

Ik moet het even kwijt Knipoog Ik ben zo trots!!

Ik heb dus helemaal geen Orun gedaan of iets dergelijks, maar toen ik een advertentie op Marktplaats had staan om een bijrijdpaard te vinden, mailde iemand mij of ik les wilde geven. Ik ben er nu 4 keer geweest denk ik, maar het gaat zo onwijs goed!! Ik had verwacht van mezelf dat ik wel dingen wist en uit kon leggen, maar ze begrijpt het ook nog en als zij doet wat ik zeg, dan loopt haar paardje na 3kwartier les opeens hardstikke mooi ontspannen. Het is een lastig paard, dus ik was nog sneller onzeker, maar hoe vaker ik er heen ga, hoe zekerder ik word van mijn eigen kunnen.

Ik rijd dus wel 7 jaar en heb daarvan 4 jaar ongeveer van een duitse instructrice les gehad. Nou, daar leer je het wel van! Blijkbaar Knipoog Ik sta helemaal versteld Haha!

P.S. het is helemaal geen hoge dressuur, maar gewoon beginnersdingen aan een mevrouw van in de 40 met een heel stijf paard, maar het lukt wel!
Laatst bijgewerkt door Jethafa op 12-10-07 17:03, in het totaal 1 keer bewerkt

2misty2

Re: "Instrutrice" zonder Orun, maar het gaat zo goed!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-07 16:49

Hoi,
Ik heb je een pm gestuurd ben je nog opzoek naar een pony/paard?

Jethafa

Re: "Instructrice" zonder Orun, maar het gaat zo goed!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-07 17:04

Zolang ik nog geen bijrijdpaard heb gevonden heb ik nog tijd over ja! Nou ja, een beetje Knipoog

HorseyLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-07 10:40

leuk voor je dat het zo goed gaat, maar het is ook helemaal niet zo dat je met een orun ineens les kan geven.. en zonder dat papiertje niet..

Elodie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-07 10:00

mischien wel een optie als je het echt leuk vind, de curses te doen met papieren trek je natuurlijk wel meer klanten aan! Sucses

Abiola

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-07 14:34

En met een diploma, kun je je ook laten verzekeren, niet geheel onbelangrijk Knipoog

Nen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-07 16:55

Ik heb de ORUN ook alleen maar gedaan voor de verzekering. Daarvoor gaf ik ook al lang les t/m Z2-niveau. Met papieren krijg je iig wel meer lesklanten is mijn ervaring, ze zijn dan eerder overtuigd van je kunnen, terwijl dat toch eigenlijk niks uit hoeft te maken.

talented

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-07 17:45

Je krijgt zeker meer lesklanten wanneer je verzekerd bent, daarbij ben je met papieren verzekerd en zonder papieren is het nogal riskant om les te gaan staan geven. Je kan wel afspraken maken met iemand (dat mocht er iets te gebeuren, zij je niet aansprakelijk stellen etc) maar als het over geld gaat, kunnen mensen heel sterk veranderen !

ayhno

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-07 14:51

leuk hoor!!
het enige nadeel is de verzekering, daar loop ik zelf ook wel eens tegen aan

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-07 22:16

En zo plaatste ik ooit eens een advertentie voor instructie. Ofwel dat ik tijd over had om mensen les te geven. Werd ik gevraagd of ik een paard wilde gaan rijden en uitbrengen...

talented

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-07 10:12

Logisch, er zijn echt heel veel mensen op zoek naar een ruiter. Er zijn ook veel meer paarden dan fatsoenlijke ruiters. Toch?