Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Of zijn dit laarzen die je bij je paard aantrekt? Lenneke_ schreef:Hoort dit bij HAROf zijn dit laarzen die je bij je paard aantrekt?
_Kelly schreef:Lenneke_ schreef:Hoort dit bij HAROf zijn dit laarzen die je bij je paard aantrekt?
leren rijlaarzen
lijkt me logisch dan
hesterve schreef:Hoi
onderlaatst stonden ze ook in een advertentie in de paard en sport. Was er ook wel nieuwschierig naar maar heb hier in de buurt nog geen winkel gevonden die er een paar had staan. zover ik begreep zijn en ook maar 2 kuit maten (zie tabel in het boek)per voetmaat.
Lenneke_ schreef:Hoort dit bij HAROf zijn dit laarzen die je bij je paard aantrekt?
[/quote]
[/quote]

maar heb vandaag könings polo laarzen gekocht
de nen is een maat 37 maar Bieke krijgt die laarzen omdat ze en geen heeft en ik heb nog een paar,,ik denk een 39(Maat)
Ik probeer met iemand een gesprek aan te knopen
Wie over laarzen wil praten ag dat altijd en me misschien ook wat tips geven over laarzen en ook oven algemeen over paarden,,want ik wil echt alles wete over paarden,,nu ik paardrij interesseer ik mij daar echt in en ik heb ook nog een paardrijvriendin(Bieke) en dankzij mij rijdt ze nu ook paarden is dat een heel goede vriendin geworden,,dus daarom hou ik heel eel van paardrijden,,maar niet alleen daarvoor maar ook omdat ik dat heel graag doe en ik rij op hele leuke pony's en daar leer ik echt veel op en ik ben wel meestal de enige die moet roepen bij de les maar ja,,nu weet Ramon(pony waar ik op rij) naar welke kant ik wil en wat ik bedoel en daar ben ik echt heel blij mee!!Amai,,ik heb precies veel te vertellen maar ja,,hopelijk vindt niemand dat erg
.. Mama heeft nu ook een winkel gevonden waar paardenspullen zijn en het vlak bij de deur dus kunnen we er xel eens naartoe gaan
Nu hoop ik wel dat iemand dit leest en op reageert,,zo niet,,tja,,zal ik wel tupen he
:p ,,als niemand dat erg vindt natuurlijk :S