Ter bevestiging

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

oOoKellyoOo

Ter bevestiging

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-07 20:41

Oke Bedankt voor het lezen alvast.
Ik zit met een probleem. Naar mijn weten mag je pas met een hengst starten als je minimaal L1+1 dressuur heb gereden. Aangezien ik geen wedstrijdervaring heb, kan ik dus nog niet starten met mn hengst (voor mij geen probleem) Maar ik wel een merrie waarmee ik volgend jaar kan starten. (denk ook wel met de hengst als ik de ervaring had) Die merrie word in het begin van het jaar gedekt dus is het nog niet eens zeker of ik het met de traing zal halen..

Maar het probleem is dus mijn vader (hij heefd de paarden zelf gekocht) geloofd het dus niet (dat je niet met een hengst mag starten zonder wedstrijdervaring)
Ik kan dus via het knhs reglement niet vinden hoe die regels zijn . Wie weet waar ik het kan vinden om hem dat papier onder de neus te leggen en hem te overtuigen..

Alvast bedankt voor jullie hulp en moeite

Groetjes kelly

beantsje

Re: Ter bevestiging

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-07 20:45

algemeen wedstrijdreglement art. 32 lid 4
Citaat:
In de disciplines Dressuur, Springen en Eventing wordt voor het deelnemen met
een hengst alleen een startkaart verstrekt indien de deelnemer de leeftijd van 12
jaar (pony’s) of 14 jaar (paarden) heeft bereikt en de deelnemer geklasseerd is of
is geweest in de discipline Dressuur klasse L2, in de discipline Springen klasse L of
in de discipline Eventing klasse M. In de discipline Mennen mag een deelnemer
met een hengst op wedstrijden uitkomen wanneer hij de leeftijd van 14 jaar heeft
bereikt.

(het staat dus niet in het dressuurreglement)

Je moet dus zelfs L2+1 zijn!

oOoKellyoOo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-07 20:56

Super Dankjewel

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-07 21:46

Slotje.