Ik heb zaterdag wedstrijd, en ik zag dat m'n jasje toch nog vrij vies is, en de stomerij is te kort dag. Nu zag ik op het wasvoorschrift dat het jasje in de wasmachine kan, maar komt het er dan niet ontzettend gekreukt uit?
Oftewel, wie heeft er ervaringen met het wassen van wedstrijdjasje van Harry's Horse (die met gouden bies op de zakken)?
Direct uit de wasmachine halen als hij klaar is, even flink uitkloppen en dan ophangen aan een hangertje. Zo doe ik het met alle was en hoef praktisch nooit iets te strijken
Ik heb geen gouden biesje op mijn HH jasje, ik heb het goedkoopste modelletje maar na een stuk of 4 x wassen zit er nog geen kreukeltje in. Ik durfde het eerst ook niet ,maar het gaat príma! Zo kun je prima je stomerijkosten besparen.
Ik heb ook een jasje van HH, maar dan zonder biesje. Die gaat bij mij gewoon de wasmaschine in, op een hangertje en dan is hij zo droog.
Als je het niet aandurft dan kan je met een vochtige doek de ergstse vlekken wegpoetsen. Hij is waarschijnlijk toch donker dus zie je dat van een afstand toch niet.