ik ben pas sinds gistere op dit forum, en ik heb me aangemeld om deze pony op te zoeken. en natuurlijk ook om de gezelligheid.
ik zoek dus een van mijn oude verzorgpaarden om te weten hoe het met hem is.. en ik zou hem graag nog een keer terug zien.
signalement en info:
naam: Ringo
leeftijd: rond de 18
woonplaats: ergens in groningen of hij daar nu nog steeds staat weet ik niet.
kleur: bruin
hoogte: rond de 1,45
aftekeningen: witte bles en zijn linkerachterbeen is wit
karakter:hij is erg lief, ook tijdens het rijden zeker geschikt voor beginners. hij was z springen en z dressuur. wou nog wel eens schikken van onbenulligge dingen zoals blaadjes. verder is hij erg bang voor plassen water.. dit komt omdat hij als veulen vast heeft gezeten in een poel met water. als je in de regen buitenrijd (als er plassen liggen) springt hij er het liefst overheen in plaats van er doorheen. en als hij geen zin heeft om te rijden en je wil het zadel op doen gaat hij rondjes om je heen draaien zodat het je niet lukt.
foto:

http://i15.photobucket.com/albums/a375/ ... ngobe2.jpg
ik hoop dat iemand mij iets kan vertellen over ringo. ik mis hem vreselijk het is een jaar geleden dat hij is verkocht maar ik heb nooit afscheid kunnen nemen omdat ik destijds op een andere plek in nederland was. het enigge wat ik verder weet over de mensen waar hij nu is. is dat hij in het begin niet wou springen. dit kwam omdat ringo een bijpassend zadel had maar de handelaar heeft die niet erbij verkocht. als u iets weet ziet of hoort kunt u mailen naar chemicalkittie@hotmail.com
heel erg bedankt mvg idskia