Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
SimmieHVJ schreef:ik heb ze, ze rijden echt HEEL lekker maar ze zakken een klein beetje af, maar voor 32,-heb je dat wel over
.
Voor die 32 euro kun je ze eigenlijk niet laten liggen 
Alytje schreef:Ik heb ze sinds donderdagVoor die 32 euro kun je ze eigenlijk niet laten liggen
Ze zitten bij de enkel niet strakker, het loopt dus vanaf je kuit recht naar beneden, dat vind ik wel jammer, maarja wat wil je ook voor dat geld?
Voor de rest zaten ze goed die ene keer dat ik ermee heb gereden.
Ik heb ze bij jodphurs die van hetzelfde spul gemaakt zijn als de gaithers.
Ik kan morgen wel even een foto maken als je wilt?
Ze zijn er trouwens in elke kuitmaat in 3 hoogtematen dacht ik. Ik heb namelijk hoogte 44cm
)

Alytje schreef:ooh ik weet niet of jij dan de duurdere variant bedoelt? ik heb de goedkoopste, van 32 euro. Die zijn van 'synthetisch kunstleer' net zoals mijn jodphurs
Ik heb er vandaag weer mee gereden en ze zitten erg fijn, je rijdt er zo mee weg. Alleen het kraakt nog een beetje wanneer de chaps over de jodphurs schuiven.
Kijk zo vind ik ze erg lelijk, het zit te wijd om mijn enkel. Maar een S kreeg ik niet dicht om mijn kuit
Die rimpels verdwijnen wanneer je in de paardrijhouding zit, dan vind ik ze wel mooi.

.
mememe schreef:SimmieHVJ schreef:ik heb ze, ze rijden echt HEEL lekker maar ze zakken een klein beetje af, maar voor 32,-heb je dat wel over
Zijn ze ook gewoon mooi om te zien of zijn ze verschrikkelijk om te zien![]()
.
Zakken ze heel veel af of bijna niet, aangezien ik daar niet gek op ben op afzakker maar voor 32,- wordt het een ander verhaal
, als je sporen om hebt zoals ik zakken ze niet af
)
, als je sporen om hebt zoals ik zakken ze niet af
)
[/quote]
maar ik rij eigenlijk nooit met sporen
. Maar ben er wel bijna zeker van dat ik ze kopen ga.

maximee schreef:Ik heb ze voor erbij gekocht en ik ben er best tevreden mee!
Ze rijden hartstikke lekker en zitten goed aan je been!
En de prijs valt natuurlijk ook reuze mee
LiesEntimo schreef:Ik heb ze mee naar huis gehad en een paar keer omgedaan. Er zijn verschillende maten voor kuitwijdte en ook voor hoogte, toch heb ik ze maar terug gebracht, ik spaar nog even verder voor echte leren dressuur laarzen....
.
.
.
Blinnii schreef:Ik heb de echt lederen variant..
Die is bij de enkel wel wat smaller dan de synthethische, dat kun je in de winkel ook goed zien als je ze naast elkaar legt.
Verder ben ik er echt super tevreden mee. Ze glimmen niet zo precies als die van Petrie, maar als ik zo naar het fotootje kijk is dat ook niet hetzelfde leer.
Ik onderhoud mijn chaps door ze elke keer na het rijden schoon te maken en dan in te vetten met speciale ledercrème (die je ook voor tuig kunt gebruiken). Hierdoor blijven m'n chaps soepel en glimmen ze mooi
Heb er al veel complimentjes op gehad. Ik draag er trouwens lederen jodhpurs onder.
En ze zijn er inderdaad in alle kuitmaten en in 3 hoogtes.
Ik heb kuitmaat L (41 cm) en hoogte XH (44cm) en ze zitten heerlijk. Bij mij komt de dressuurboog ook prima uit.
Ik zal kijken of ik van de week even een fotootje kan maken
mememe schreef:Oké dankjewel voor je reactie. Als je een foto zou kunnen maken zou dat heel fijn zijn.