Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Citaat:Juno1, dat is niet waar, het hangt er van af welk paard, heb mijn (4jarige) hengst laten castreren en na een maand was het qua gedrag een ruin. We moesten hem toen alleen apart houden omdat hij nog vruchtbaar was, maar in zijn gedrag was ie niet meer terug te herkennen!
Citaat:Maar doe ik m in de paddock dan moet de ik merrie in de wei ernaast (waar wel een meter ruimte tussen zit) eruit halen want hij breekt je dwars door de omheining heen.

Furia schreef:Juno1, dat is niet waar, het hangt er van af welk paard, heb mijn (4jarige) hengst laten castreren en na een maand was het qua gedrag een ruin. We moesten hem toen alleen apart houden omdat hij nog vruchtbaar was, maar in zijn gedrag was ie niet meer terug te herkennen!
Maar, er is hier een centraal topic voor:
viewtopic.php?f=3&t=690256&hilit=&start=450

Kris schreef:In dit centrale topic kun je al je vragen kwijt over castraties en bij komende zaken.
jammerr schreef:het ligt er per hengst aan, ook of hij vroeg of laat gecastreerd word en of hij wel of neit gedekt heeft. in de regel duurt het een jaar voordat het helemaal weg is.