Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Storm76 schreef:Ik heb zelf 2 jaar gewerkt bij Meeuwenoord dus ik ken het gebied aardig.
Waar je heel erg goed kan parkeren is tegenover 'cafe restaurant de Duinrand', maar ik weet niet of je dat kent?
Zo niet, je rijd langs Meeuwenoord met de manege aan je linkerhand, dus weg van zee. Op de rotonde ga je linksaf en die kronkelweg rij je uit. Net voordat je op het kruispunt komt heb je aan je linkerhand 'de Duinrand' en rechts kan je een parkeerterrein oprijden (dus voor het kruispunt), dat lijkt prive te zijn, maar je mag er je auto neerzetten, altijd veel plek, ook voor vrachtauto's!
Om in de duinen te komen rij je rechts langs de Duinrand heen het ruiterpad op, schuin omhoog, dus je bent binnen 1 minuut van je auto in de duinen.
Ga je in de duinen naar rechts rij je het galoppeerpad op en blijf je langer in de duinen, en naar links en vervolgens rechts aanhouden, rij je direct naar zee.
Veel plezier in de duinen!
Nouvel schreef:volgens mij bedoel jij het parkeerterrein van de Witte Raaf?
daar zit tegenwoordig meestal een slagboom voor zodat je er met hoog verkeer niet meer in kan...
ElCamino schreef:Heb het opgezocht luuxje... idd een goede plek.
We gaan nu vanaf de boulevard proberen, als wij weg zijn gaan ze met de veewagen naar de Lagevelderslag en bekijken ze de plek. Dan gaan we daar de volgende keer heen.
Bedankt voor detip.
Ik vond Manege Bakker en Smit te ver van het strand liggen. We willen nl absoluut niet door de duinen !
Clev schreef:Hallo Allemaal,
Ik wil ook graag een strandritje maken maar omdat de pony al wat ouder is wil ik niet zo'n lange rit maken. Ik wil dus niet door de duinen maar meteen het strand op kunnen rijden. Ik begrijp dat ik dan in Katwijk of langevelderslag moet zijn.
Langevelderslag ken ik wel, denk ik. Is dat die grote parkeerplaats waar je moet betalen? Mag je daar met paarden op? En is het dan de bedoeling dat je langs die 4 of 5 strandtentjes met je paard gaat? Of heb ik het fout?
Ik hoop dat jullie me verder kunnen helpen, anders ga ik morgen lekker naar het strand in plaats van het bos.