Ik heb een paar jaar geleden een haflinger ruin/klophengst verzorgt genaamd Freddie. Hij stond in noordwijk ZH en werdt verkocht naar iemand anders in noordwijk aan Yvette, daar heb ik hem toen nog even gedaan maar ben toen gestopt met hem door een stom ruzietje, zij heeft hem ook weer verkocht en ben hem toen uit het oog verloren. Ik hoorde dat hij nou ergens in pijnacker staat, op een pension stal, en dat hij recreatief wordt gereden, maar weet niet zeker of dat zo is. Ik zou graag willen weten hoe het met hem gaat of dat ik hem mischien een keertje mag komen opzoeken ben echt heel erg nieuwschierig naar hem. Het is een aardige groote haflinger ong 1.57 en mooi gebouwt. Weet 1 van jullie waar hij is of is freddie van jou, laat het me dan graag weten. Wil hem graag zien ook al is het maar via een foto wil echt weten hoe het met hem gaat.
heb je ook een foto van hem? en wat voor aftekeningen had hij? wat is de leeftijd nu ongeveer? ik ken wel een haflinger die Freddie heet namelijk...
Het zijn niet zulke hele duidelijke foto s want heb een foto van een foto gemaakt maar het is teminste wat. Hij zal nu ong 9 a 10 jaar zijn maar weet het niet zeker. Hij was wel erg groot, groter dan normale haflingers.