[PG] Amor, oude Fjordenruin

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

ThinkAgain

[PG] Amor, oude Fjordenruin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-07 15:04

Hey,

ik ben alweer een paardje kwijt Huilen
Ditmaal gaat het om een Fjordenruin. Zijn naam is Amor, hij is denk ik 26 of 27 jaar oud en rond de 1.40 hoog. Hij stond op Ponycentrum Koopman in Oosterhuizen/Lieren (bij Apeldoorn) en ik weet dat hij naar Klarenbeek is gegaan als gezelschapspony voor een ander paard, maar ik zou graag het precieze adres weten, zodat ik af en toe op bezoek kan gaan.
Amor is dus een ongeveer 1.40 hoog Fjordenruintje met hangende manen. Hij is heel lief. Hij schuurde zichzelf altijd in de zomer helemaal kapot maar volgens mij waren deze wonden nu weer grotendeels genezen. Hij heeft een beetje hoge ruggegraat (zit NIET lekker zonder zadel Knipoog). Hij is niet erg dik. Voor zover ik weet is hij op dierendag (!!) weggegaan, ergens in de ochtend geloof ik.
Ik mis hem héél erg, want ik heb zelf bijna 3 jaar lang alleen maar op hem gereden en het is altijd mijn lieveling geweest, ook toen ik te groot werd. DUs als ik (af en toe) langs zou mogen komen zou ik daar heel blij van worden!

AfbeeldingAfbeelding

groetjes, Mirjam de Vries

viv77

Re: [PG] Amor, oude Fjordenruin

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-07 21:06

is amor zijn stamboek naam..anders zou hij nog ouder moeten zijn, rond de 28 namelijk als ik even snel goed heb geteld..
stamboek even informeren??

ThinkAgain

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-07 17:36

@ viv77: ik neem aan van wel, hoewel ik het niet zeker weet. WE hebben nu ook een paard op de manege dat officieel Max heet, maar hij wordt Mojo genoemd. Alleen de eigenaresse van de manege houdt dus het lidmaatschap van al die dingen niet bij, tenminste, wat zij vertelde niet. Maar ik weet het allemaal niet hoor. Het zou leuk zijn als ik hem nog eens zie Knipoog

M_nuela

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-07 18:27

Heey
ik wist niet dat Amor weg was ?
ik zal zaterdag even kijken !!
ik dacht dat hij er nog stond Ach gut

Ik rijdt ook bij koopman
anders moet je even aan Thea vragen waar hij precies naar toe is gegaan!!
weet jij mischien waar Annika is als je die kent Tong uitsteken

ThinkAgain

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-07 14:05

@Dunckylover: Jaa, hij is al best een tijdje weg.. Ik had het ook niet direct door maar ik hoorde het via Netty, ik weet niet of je die kent? Zij had gehoord over amor in de trailer en toen vroeg ze dat aan mij, maarja, ik wist er nix van..
Ik heb het al aan Thea gevraagd maar ze zei alleen in Klarenbeek. Ik kan hem ook wel zelf gaan zoeken hoor, maar Klarenbeek is zo klein nog niet Tong uitsteken
Geen idee waar Annika is, ik miste haar ook al. En Woody is weg, en Max..