Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

sokje87 schreef:Waarom dan? Zolang mijn paard het niet te warm krijgt onder die deken houdt ze 'm gewoon op.
Als ie goed ademt is er nl. niet zo veel aan de hand. Als je beest staat te zweten of erg warm is onder de deken vind ik 't weer een ander verhaal.
fransje23 schreef:sokje87 schreef:Waarom dan? Zolang mijn paard het niet te warm krijgt onder die deken houdt ze 'm gewoon op.
Als ie goed ademt is er nl. niet zo veel aan de hand. Als je beest staat te zweten of erg warm is onder de deken vind ik 't weer een ander verhaal.
Als de deken goed ademt zal het zweet verdampen dus blijft je paard droog. Dat wil niet zeggen dat je paard het niet te warm heeft.
Waarom pas je voor jezelf wel je kleding aan en moet je paard maar met een warm dek op blijven staan omdat de eigenaar het wisselen teveel gedoe vindt?

Somebitch schreef:@Doom dat is per paard verschillend. Die van mij staat er nu al 3 a 4 weken op. De reden dat ik de deken liever oplaat is omdat hij net van zijn verkoudheid af is omdat ik toen een keer zijn deken af had gedaan. Zou hij er onder zweten zou ik hem natuurlijk gelijk af doen
Verder staat die van mij ook in de polder waar veel wind staat
doom schreef:Somebitch schreef:@Doom dat is per paard verschillend. Die van mij staat er nu al 3 a 4 weken op. De reden dat ik de deken liever oplaat is omdat hij net van zijn verkoudheid af is omdat ik toen een keer zijn deken af had gedaan. Zou hij er onder zweten zou ik hem natuurlijk gelijk af doen
Verder staat die van mij ook in de polder waar veel wind staat
die van mij staat dus binnen met nog 80 andere paarden
http://www.manegebeukers.nl dus er is altij wel *warmte* binnen
en ik had het ook vooral over mijn paard
Die van mij staat dus maar met 1 ander paard en een shetlander EN in een buitenstal
fransje23 schreef:sokje87 schreef:Waarom dan? Zolang mijn paard het niet te warm krijgt onder die deken houdt ze 'm gewoon op.
Als de deken goed ademt zal het zweet verdampen dus blijft je paard droog. Dat wil niet zeggen dat je paard het niet te warm heeft.
Waarom pas je voor jezelf wel je kleding aan en moet je paard maar met een warm dek op blijven staan omdat de eigenaar het wisselen teveel gedoe vindt?
Ook kun je onder de deken voelen of het er warm is of niet. Die van mij staat iig buiten vandaag, en die deken blijft gewoon op.