ruin
1.48m
3/4 arabier (maar lijkt meer op een New Forest)
vos (oranjebruin met goudglans)
aalstreep
ruitvormige sneb, indringend in 1 neusgat, loopt in smal streepje omhoog
ovale kol midden op voorhoofd
achter 2 sokjes waarvan een oploopt tot boven de kogel
grijze hoeven voor, roze/witte achter
vrij grote oren voor een pony

nu tussen de 15 en 20 jaar oud
heeft gevoelige voorvoeten en moet daarom sowieso voor altijd op ijzers
Ik heb wel foto's van hem, maar die kan ik nu niet op internet plaatsen. Hopelijk is de beschrijving voldoende.
Wij kochten Gulliver rond 1993 van Manege Meulendijks te Heeze. We hebben hem ongeveer 5 jaar gehad en in die tijd ook laten betuigen. Dit deed hij goed en ook springen vond hij leuk. Ik heb nog een tijdje springles met hem gehad.
Gulliver ging niet graag alleen een buitenrit maken, was dan onzeker en schrikachtig.
Hij is verkocht naar Stal Jasper te Beinsdorp, daar kwam men er achter dat hij ataxie had, wat misschien een reden was dat hij moeite had met nageeflijk lopen (rugpijn?) en aangespannen werk juist wel graag deed. Hij mocht na die diagnose niet meer (hoog) springen.
Hij is vrij snel verkocht aan een meisje, en meer weet ik niet.
Gulliver was onze/mijn eerste pony en ik zou graag weten hoe het met hem gaat en misschien wat foto's van hem zien

Omdat het een mooie pony is, kan ik me voorstellen dat hij op Stal Jasper populair was
dat was hij op Meulendijks in elk geval wel, ondanks dat hij wat aan de luie kant was.Hopelijk zijn er mensen die hem nog herinneren en me wat info kunnen geven.
Alvast bedankt!

".