Petri Anky Elegance

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

odessake

Petri Anky Elegance

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-07 10:28

hey
heb de petrie elegance vorige week besteld bij de clerck in berchem. Wilde nieuwe rijlaarzen want as van mijn vorige niet content. heb ze nog maar een jaar en zijn al heel lelijk. heb toen 2 modellen van petrie gepast de elegance en nog een maar dewelke weet ik niet meer denk de gewone van anky. Was eerst aan het twijfelen omdat de elegance toch 650 euro kosten. maar zie graag da da rond mijne enkel elegant is dus heeft da de doorslag gegeven voor de petrie elegance.

heeft iemand nog foto's ervan als je die aan hebt of andere modellen?
grtz
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 03-10-07 22:53, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Berichten uit oud topic naar nieuw topic gesplit.

Cardy

Re: Petri Anky Elegance

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-07 14:50

Ik heb ze ook (de elegance he), en ben er erg blij mee. Ze zitten geweldig en je hebt echt een goeie contact met je paard. De rits aan de voorkant is ook super Haha!

Jolienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-07 14:55

Vriendin van me heeft ze ook ( heeft wel lange benen Nerd ) geen last van schuurplekken op zadel, en ze zijn echt superdeluxe mooi!! En zitten heel fijn zegt ze Knipoog

marloezzke

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-07 17:51

ik heb ze inmiddels alweer ruim een jaar en ik wil niets anders meer!!

het smalle om de enkels is echt super heel erg fijn!
ik kon er vanaf dag 1 mee rijden.
ik heb korte benen maar echt totaal geen last van schuurplekken op het zadel hoor.

ik heb in mijn oude laarzen (petrie standaard) ook een rits aan de binnenvoorkant laten zetten maar de ellegance zit wel veel fijner.

prijzen.
anky elegance kalfsleer, leren gestikte zool, extra verhard buitenkant, extra zacht binnenkant. boog 5 cm. 635,-

anky ellegance rundleer, gestikte leren zool, extra hard buiten extra zacht binnen, boog 5cm 550,-

petrie allure, zelfde model als ellegance alleen dan volledig rundleer, niet extra verhard of verzacht, gelijmde kunststof zool. 450,-

ook is het interesant om naar het nieuwe model van konings te kijken vergelijkbaar model als ellegance iets minder smal rond de enkel. kalsleer, extra hard buitenkant, extra zacht binnen kant. kunststof gelijmde zool. prijs ongeveer 450,-