Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
) 20 euro
: gewoon effe bellen met de desbetreffende vereninging die in het paspoort staat en dan alles vragen dan weet je het precies tot in de detail.Snovje schreef:Ik ben toendertijd ook lid geworden maar weet niet meer of dit verplicht is...dat kost ong.46.00 per jaar.
Tinky12 schreef:Snovje schreef:Ik ben toendertijd ook lid geworden maar weet niet meer of dit verplicht is...dat kost ong.46.00 per jaar.
Lidmaatschap is geen verplichting,als een stamboek meent dat dit wel zo is dan moet je contact opnemen met het PVE.Een verplicht lidmaatschap is namelijk verboden![]()
Veel plezier met je nieuwe paard trouwens...
Groetjes,Tinky
Snovje schreef:Ik wist inderdaad wel dat het verboden is maar wist niet hoe je hun er op kan ' aanspreken ' zeg maar. Thanx voor de tip .....alleen nu nog handig als ik weet wat PVE betekend...![]()
Alvast bedankt!
Citaat:Lidmaatschap is geen verplichting,als een stamboek meent dat dit wel zo is dan moet je contact opnemen met het PVE.Een verplicht lidmaatschap is namelijk verboden
Groetjes,Tinky
_Malu_ schreef:Citaat:Lidmaatschap is geen verplichting,als een stamboek meent dat dit wel zo is dan moet je contact opnemen met het PVE.Een verplicht lidmaatschap is namelijk verboden
Groetjes,Tinky
Weet je zeker dat dit verboden is ? Volgens mij moet je bij het AVS ook lid worden wil je je paard op je eigen naam laten zetten....het zou mij iig rond de 200 euro gaam kosten al zou ik hem op mijn naam willen laten overschrijven.
...neem even contact op met het PVE en anders schakel je een advocaat in.
Ik stuur je even een pb'tje.
_Malu_ schreef:Het stamboekreglement bepaalt dat paarden alleen overgeschreven kunnen worden op naam van een lid van het AVS. Indien u nog geen lid bent van het AVS, ontvangt u dus naast de factuur voor de overschrijvingskosten tevens een factuur voor het lidmaatschap en (éénmalig) entreegeld.
dit zegt de AVS....En het lid worden ( en lid blijven) + het entreegeld is dus zo duur...