Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
. Maar als je een eigen veearts hebt, kan je ook je veearts vragen het te doen. Je krijgt dan achteraf de papieren van de veearts of het paard is goedgekeurd. Virginia123 schreef:Maar das wel heel duur of niet?
) tegen de 500 euro, tis wel prijzig, maar je er een heleboel leed mee besparen
maatje31 schreef:Wil toch nog even op reageren, ga in hemelsnaam niet besparen op kosten van een keuring!!! Als je strax een paard koopt, maakt niet uit hoe duur die is, of dat nou 1000 euri is of 5000 euri, als je strax helemaal verliefd bent en je paardje is je alles, en hij/zij heeft wel een afwijking; daar wordt je niet vrolijk van!
Met paarden moet je ook geluk hebben maar een deel kan je zelf uitsluiten op het moment van kopen, en hoe duur dat dan ook is, is beter dan strax een hoop ellende en leed. maar ja je hebt natuurlijk ook mensen die ene paard weer net zo hard weg doen, als je zo bent ja dan hoeft het niet, mocht het niet goed zijn, koop je zo weer een nieuwe......zoals zovelen! Maar mijn dieren zijn me alles en daar ga ik voor door het vuur, die komen en worden bij mij oud. Als je die instelling hebt, alles laten keuren dan maar een paar centen meer! Als de DA strax wel een paar x voor een afwijking moet komen, heb je het er al uit;-)

Ik heb haar gekocht van iemand die ik vertrouw. Verder vond ik de aanschafwaarde niet dusdanig hoog dat ik geen enkel risico wilde lopen. Verder kan je inderdaad natuurlijk ook niet alles uitsluiten met zo'n raport. Ze heeft een gebrek waarover ik natuurlijk ben ingelicht. Bij de (toekomstige) pony van mijn dochtertje ga ik het waarschijnlijk wel doen. Ik snap wel dat mensen die een duur paard willen aanschaffen of voor intensieve sport of fok het wel doen.