Super fijne deken! Goed waterdicht, vrij sterk Heb er veel plezier aangehad (totdat meneer het prikkeldraad ging knuffelen met de deken. Daar is geen enkele deken tegen bestand )
ik vind de pagony dekens ook heel fijn en stevig! zijn goede prijs-kwaliteit dekens. pagony is een huismerk van divoza, dus zullen ze die dekens alleen maar bij de divoza verkopen...
Ik heb hem al 2 jaar de medium of light, er zit niet een hele dikke voering in. Hij bevalt super, goed regendicht, sterk. De pasvorm kan beter, maar dat is per paard verschillend.Ik heb een Fries, en hierop een H.H zomerdeken die echt perfect past.
ik heb 3 dekens van pagony light, medium en heavy. vind ze goed zitten en vind het fijne en mooie dekens. volgens mij gaan ze tot 215. maar anders zou je even naar divoza kunnen bellen??
het zijn goede dekens, maar niet super sterk, teminste bij emiel scheuren ze allemaal. Bij whisper niet, dus ligt eraan of je paard bij andere in de wei staan en of die dan zeg maar gepakt word in de deken. vind de prijs/kwaliteit wel heel goed
Ik heb vorig jaar een Vantiaggo besteld maar moeten terugsturen omdat deze bij de hals en front veel te nauw was voor mijn paard en daardoor de deken niet goed lag.
Moet er wel bij zeggen dat mijn paard (Fries) een behoorlijk front en hals heeft dus daar kan het aan liggen maar bijvoorbeeld de dekens van HH (highliners) en dekens van BR die passen 'm wel goed.
ik vind ze best fijn, behalve de pasvorm, zijn nogal laag bij de borst, sluiten niet helemaal goed. Ik geef ( nou ja mijn vriendin) liever meer geld uit om betere deken te kopen.
Ik heb de deken ook gehad. Vind de borstsluiting niet fijn, deze is niet te verstellen. En omdat er geen bontje om de schoft zit had mijn paard na de winter haar schoft bijna open, hij schuurde daar. Verder wel een stevige deken en goed waterdicht maar ik koop em niet weer!
Ik heb nu een deken van vantiaggo gekocht. De zit perfect. Sluit mooi aan en alles is goed verstelbaar. Ik ben zo blij met 225m nu zijn zijn billen iets meer bedekt.