hoi wie heeft er ook problemen met name het doorrijden. Telkens als ik gereden heb rijd ik me door tot bloeden toe.
Heb alle soorten ondergoed uitgeprobeerd maar niks help.
wie herkent dit?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
hoi wie heeft er ook problemen met name het doorrijden.
. Met mijn nieuwe rijbroek probeer ik dus wat minder door te zitten dan is die vrijving niet zo erg
. Ik zag ook dat ze bij Emmers in belgie (ruitersportzaak) van die bi-elastische plijsters hebben voor op je bips dus die ga ik maar eens proberen.
en niet te strak zittend ondergoed dragen, ook een rijbroek die te strak zit doet je ook geen goed
suc6 hoop dat je je probleem op kan lossen, lijkt me niet fijn in ieder geval
haha!!!! Wat bij mij helpt is gewoon vaseline erop smeren. Voelt een beetje ranzig, maar das zo weg en het werkt echt! Succes!
en zij heeft een euroriding jade (kinderzadel) dat zadel heeft een zachter zitvlak , probeer toch eens een andere rijhouding . heeft iemand nog een zit tip voor me ???
thanks 

melaniepk schreef:op je billen gaan zitten ipv op je muisjeen niet te strak zittend ondergoed dragen, ook een rijbroek die te strak zit doet je ook geen goed
suc6 hoop dat je je probleem op kan lossen, lijkt me niet fijn in ieder geval