Fout op startkaart

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

row_bow

Fout op startkaart

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-07 22:00

Hallo!

Ik had even een vraagje, ik heb al een paar maanden geleden mijn startkaart aangevraagd, gewoon gekregen en gestart enzo al.
Alleen staat er op mijn startkaart dat mijn pony een paard zou zijn Verward
Terwijl er toch echt duidelijk op staat dat ze 1,450 is, en ik heb alles keurig ingeleverd.
De knhs heeft dus een fout gemaakt.

Nou hebben ze tot nu toe gewoon mn winstpunten meegeteld enzo, en staan ze gewoon bij mijn knhs, op internet.
Nou kreeg ik vandaag een mailtje van t secretariaat van de wedstrijd die ik zaterdag heb, en die zei dat dit wel eeens een probleem kon zijn.

Moet ik nou serieus mijn hele startkaart terugsturen? Of is dit niet zo'n groot probleem?
Dank je wel!

Urielle

Re: Fout op startkaart

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-07 06:26

ja, de startkaart moet idd teruggestuurd. Bij controle van je papieren kan het zijn dat je pony zo de trailer weer op kan anders. Lachen

roosje78

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-07 08:55

Ik zou eerst informeren bij het KNHS of bij je rijvereniging. Het zou zonde zijn dat je niet kunt starten door hun fout. Misschien kun je alsnog starten met een blanco startcoupon. Goed uitleggen, anders krijg je verkeerde informatie (zijn ze nogal goed in bij het KNHS).
Succes!

laliz

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-07 11:21

Inderdaad terugsturen. Als het goed is krijg je blanco startcoupons van de KNHS, zodat je in de tussen tijd gewoon kan blijven starten.

eertjuh22

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-07 11:24

op mijn startkaart stond ook een fout.
ik heb mijn startkaart ook gewoon terug gestuurd Knipoog

Armanda

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-07 11:32

Wij hadden ook een fout op de startkaart en de coupons. (Ook de hoogte van de pony.) We hebben de startkaart niet terug gestuurd omdat we wedstrijden hadden opgeven. Op concours was het geen probleem, maar we hebben natuurlijk wel contact opgenomen met het knhs. We hebben de overige coupons opgestuurd en al snel kregen we nieuwe coupons en een nieuwe startkaart.

row_bow

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-07 15:09

Bedankt voor de reacties!
Ik heb inmiddels een mailtje gestuurd naar de knhs en al reactie gekregen.
En zoals Armanda al zegt hoef ik inderdaad alleen de coupons terug te sturen, en dan gaan ze het goed zetten.
In hun systeem staat trouwens wel gewoon dat het een categorie D-pony is.
Beetje raar dus, maar het gaat goed komen hoop ik Knipoog

__Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-07 16:43

Was bij mij ook.. Promiss was opeens van 2002 ipv 2001..
Ik heb toen een nieuwe startkaart gekregen, maar nooit rekening gehouden met de coupons waar het óók verkeerd op staat.. Ik krijg volgend jaar toch nieuwe omdat ik nu tussen de paarden moet.. maar ik heb gewoon iedere keer gestart.. Heb nu nog maar 1 wedstrijd staan dit jaar dus ach

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-07 21:57

Bij mij stond destijds panterbont, terwijl platenbont was. Heb startkaart teruggestuurd maar kon ondertussen wel met verkeerde coupons starten. Kregen later nog rekening van 75 euro voor veranderen startkaart, maar die nooit betaald omdat hun fout was