Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Citaat:Ben bang dat als ik overga ik straks ergens onderin hang dat is ook niet leuk.

eertjuh22 schreef:je kan overgaan naar het M1 en dan kijken hoe de punten vallen.
mocht het nou niet goed gaan, stop je toch over een paar maanden en kan je daarna weer verder trainen voor het M1.
maar dan weet je wel hoeveel punten je rijdt in het m1 en wat voor commentaar de jury geeft
nomes schreef:Gewoon overgaan! Ik vond de M1 bijna nog makkelijker dan de L2!! In het ergste geval haal je een keer geen winst, is toch ook geen drama!!
. Heb al aardig wat mensen toch wel dramatische punten zien halen terwijl zij vol goede moed overgingen. Bij de toppertjes in de L2 gaat het wel goed maar aangezien ik met ulisse niet bij die toppertjes hoor vind ik het wel spannend. CoriienRN schreef:mischien en x hc?
CoriienRN schreef:mischien en x hc?
en wij haalden ook geen 210 punten in de L2... (daar heb ik het paard niet voor...)
Gewoon proberen!
) 
Odessa1 schreef:CoriienRN schreef:mischien en x hc?
Dat is een idee, heb ik geprobeerd maar het standaard antwoord is dat ze dat alleen als opvulplek willen doen anders niet. En aangezien er niet veel opvulplekken zijn volgens mij (tenminste ik hoor er nooit wat van weer) lukt dat niet.

Dat vind ik persoonlijk leuker, dan is het wat meer een uitdaging! Niet altijd maar op safe gaan!
Lowara schreef:Enne, je hebt ulisse echt super aan het lopen, ken mensen in het M1 die het minder voor elkaar hebben