Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

aisie schreef:Ik zou mijn paarden als het zover is het liefst laten inslapen en cremeren. Het idee dat ze bij de destructie of slager belanden vind ik echt vreselijk.
Ben wel heel benieuwd naar de kosten e.d. voor zoiets.
carolovejebe schreef:ik vind het een beetje stom om hier nu al over na te denken
. want kijk als je een goede slager heeft ga je met je paard er heen. je drinkt een kopje thee met de slager en hij lecht even uit hoe hij het gaat done. je paard gaat mee naar binnen krijgt een pin opzijn kop en is dood. heeftie niks van gemerkt. laten inslapen vind ik veel zieliger! zoon paard moet dan net nog even vechten voor zijn leven! en dat vind ik zielig. lottehorse schreef:Je paard laten slachten klink mischien wel heel hard maar ik denk niet dat het zo hard is. want kijk als je een goede slager heeft ga je met je paard er heen. je drinkt een kopje thee met de slager en hij lecht even uit hoe hij het gaat done. je paard gaat mee naar binnen krijgt een pin opzijn kop en is dood. heeftie niks van gemerkt. laten inslapen vind ik veel zieliger! zoon paard moet dan net nog even vechten voor zijn leven! en dat vind ik zielig.