Goede handscoenen (in kleur)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Scum

Goede handscoenen (in kleur)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-07 13:14

Ik ben op zoek naar fijne rij-handschoenen. In de kleur geel of donkerblauw (bij voorkeur geel).
Na lang zoeken de vorige keer zijn we bij Roeckl uitgekomen, lichtbruine. Echter, na een paar keer rijden waren ze in de binnenkant bij de vingers al heel erg kapot.
Op Equitana heb ik andere Roeckls gekocht in geel (Roeckl Western). Die zijn na een paar keer rijden ook helemaal kapot.

Ik rij er SGW mee. Trainingen en wedstrijden. Dan komt er misschien wel iets meer druk op te staan als bij gewoon dressuur. Maar echt gekke dingen doe ik er niet mee. Ik wil nu dus ook geen Roeckls meer. Iemand een tip?

Daisies

Re: Goede handscoenen (in kleur)

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-07 15:57

Lederen handschoenen?
gaan vaak langer mee..

Perla

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-07 18:51

ik ben helemaal gek op de Impereal Riding handschoenen maar die zijn er niet in het geel Clown

ZzzeiN

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-07 18:54

Kan je geen witte handschoenen verven in de gewenste kleur?
Mondoni heeft geloof ik ook gele handschoenen maar van de kwaliteit weet ik niks af.

daniella74

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-07 19:08

Misschien handschoenen speciaal voor mennen, die moeten aardig wat kunnen hebben met die leidsels en zijn ook in lichtbruinig/gelig leer volgens mij.

ladypaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-07 07:55

nog de oude serie van mountain horse, waar aan de binnenkant van de hand wit is en dan overal mountain horse staat,
had hetzelfde met de roekl, toen kwam m'n instructrice met deze en die zitten echt fijn, en houden het nog altijd vol. maar ik weeet niet in welke kleuren die er nog zijn, en of ze uberhaupt nog wel ergens te verkrijgen zijn, heb ze ong 3 maanden terug gekocht.

sans6

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-07 07:57

als je met rubberen teugels rijdt, gaan je handschoenen sowieso sneller stuk als wanneer je met leren teugels rijdt.

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-07 09:38

Maar mijn dressuur-handschoenen die heb ik al 10 jaar, en die zijn veel minder versleten. Dat zijn er met zo'n M op (ronde M). Alleen zijn die dingen er in wit en zwart. En die heb ik ook aan gehad bij mijn rubberen teugels.

xCondor

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-07 10:33

Ik heb van Imperal Riding hele mooie champagne kleurige leren handschoentjes.
Ze doen het al best wel een tijdje.
Ik heb ze nu denk ik 2 jaar ofzo.
Weet niet of ze nog verkocht worden, maar ik denk het haast wel.

__KELLY

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-07 16:30

ik had gewone hele simpele van 5 euro eens bij ooteman vandaan voor als ik ga crossen in het dijkgatsbos maar heb ze tegenwoordig ook voor dressuur en springen aan en heb ze al zeker 1 jaar en beginnen nu een beetje slijtplekken te geven echt top dingen zijn het Ja en dat voor 5 euro terwijl ik hier van roeckl ook nog in de kast heb liggen voor 25 euro en dat zijn echt ramp dingen geen grip enzo