[pg] Help mij :)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Blommen

[pg] Help mij :)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-07 22:52

Ik zoek mijn vorige pony Binkie.
Ze Heeft geen papieren maar wel een inentingsboekje. Helaas heb ik mijn gegevens er nooit in gezet.

Binkie is nu denk 9 jaar en het is een merrie. Ze heeft ooit een veulentje bertje gehad. Het is een schimmel. Ze zou misschien wit kunnen zijn??? Weet namelijk niet wat voor schimmel binkie is.(mijn vermoeden is een blauwschimmel. Maar misschien kan iemand anders nu inschatten wat voor kleur ze heeft aangezien ik er foto's bij heb gedaan.

Wino is van marieke westra/meijer geweest uit hardinxveld. Toen Binkie denk ik 3 was?? is ze verkocht naar een mevrouw ook uit hardinxveld.
Waarschijnlijk zou ze toen naar handelaar gert de boer uit Brandwijk/ottoland zijn verkocht maar de geruchten gaan dat hij is overleden en dus loopt hier het spoor dood. En dat is al ongeveer 5 2 6 jaar geleden. Dus het is al even terug.

Hier is ze 2 1/2
Afbeelding

Hier is ze 2
Afbeelding

*In de zomer was ze lichter en ze was ook niet echt zwart maar grijs met een beetje bruin soms door haar manen.
Misschien lijkt ze er nu niet meer op?

*Als je over dr neus aaide ging ze flemen.

Als je ook maar iets weet, laat het me dan weten. Bedankt

deze foto's zijn van 7 jaar jaar gelden ongeveer dus kan nu misschien wel lichtgrijs of wit zijn???? Heb geen idee wat voor schimmel ze is maar denk een blauw schimmel. Iets in die richting
Laatst bijgewerkt door Tanja op 24-09-07 11:25, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Berichten samengevoegd, gebruik aub de editknop!

Blommen

Re: [pg] Help mij :)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-07 15:18

hij zou ook in dordrecht gesingaleerd zijn. Zegt het misschien iemand wat? Ik weet niet zeker of dit klopt. Maar hoorde via via deze week.

Er is een inentingsboekje waar zoiezo marieke meijer of jan westra in staat.
Laatst bijgewerkt door Tanja op 29-10-07 09:21, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Berichten samengevoegd, topic omhoog schoppen is pas toegestaan na 1 maand!