fijne winterjas?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

felicity

fijne winterjas?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-07 19:36

Ik ben opzoek naar een lekkere warme water en winddichte rij-jas. Ik ben een ontzettende kou-kleun dus vind het erg belangrijk dat hij warm en water en winddicht is. En iets langer is aan de achterkant. Niet dat je bukt en je halve rug bloot is.

Welke jassen zijn echte aanraders? EN wat kosten ze (prijs maakt me niet zoveel uit als ik maar goed voorbereid de winter in ga).

Horsesandme

Re: fijne winterjas?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-07 19:40

oeeh dit topic hou ik in de gaten. Ik ben ook best nog wel een kou-kleun haha Tong uitsteken
Heb altijd koude voeten met rijden en als ik buiten rij. dikke trui met vest en regenjas er boven en heb het soms dan nog steeds koud haha.

Edit: typfoutje eruit gehaaldt

Renske_W

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-07 20:04

Ik weet wel dat Equi Theme dit jaar echt hele fijne en leuke winterjassen heeft!
Rest van de merken zijn bij mijn stage (ruiterplus) nog niet binnen.

__PrinCess

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-07 20:11

Kijk eens op www.huppa.nl Blousonjas Oregon, 'beschermd optimaal tegen Wind en Regen, met Elastische boorden aan de armen en aan jas . Eenvoudig uit– trekken van de Jas na het Warm rijden door Rits aan de armen . Beluchtingsopeningen bij de Oksels maakt mogelijk dat een optimaal Warmte regulering. Met Fleecebinnen voering . Dubbele Windbescherming door rits en Overslag . Drie Buiten– en twee binnen zakken' €59,95

pinkyhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-07 21:52