Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Midasje schreef:Ik zou nog even wachten met scheren de haren zijn nog kort, en het is erg wisselvalig weer ik zou hem in de avond de deken 150 gr op doen en er 's morgens weer af halen
Buitenzorg schreef:Midasje schreef:Ik zou nog even wachten met scheren de haren zijn nog kort, en het is erg wisselvalig weer ik zou hem in de avond de deken 150 gr op doen en er 's morgens weer af halen
De stal ligt de hele andere kant op die ik 's ochtends richting mijn werk ga. Dat zou me bijna een uur extra kosten 's ochtends, dus deken op voor de nacht en 's ochtends afhalen is geen optie.![]()
Stalhouder doet t niet meer (terecht), die was eerst ook heel lang extra bezig om alle dekens te verwisselen..
@Kawa, dekentje erbij zou een optie zijn, heb geen idee wat een beetje ongevoerde regendeken kost... Misschien iemand een tweedehandsje over, maat 175?
. 
Berdientje schreef:Ik snap alleen niet zo goed waarom je nu wil gaan scheren, voor zover ik het begrijp vind je het nu 's nachts en 's avonds koud (voor hem) maar is de 150 gr te warm, dus scheren en dan deken op?