Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
dierfysio schreef:ik heb die man van dat bedrijf ooit hier thuis gehad, omdat ik evt. leverancier wilde worden. dat is toen een beetje raar gelopen; hoorde ineens niks meer.
hij had die avond wat voorbeeldspul mee, en dat was allemaal van een heel mooie kwaliteit, en best redelijk geprijsd. ze verkopen veel van Shires, een Engels merk. prima spullen!
ik denk er nu over er een winterdeken te bestellen voor mijn kanjer.![]()
kijk even in je buurt bij stallen; vaak hangt er een poster van Equimatch met een code erop; met die code krijg je bij je bestelling 5% korting (scheel toch weer). en anders zou ik gewoon wat afdingen.
VValar schreef:Ik vind het een allemaal een beetje oudewetse troep wat ze daar verkopen. Alleen de dekens zagen er wel redelijk uit, maar hoe gebruiksvriendelijk ze zijn weet ik niet.
VValar schreef:Ik vind het een allemaal een beetje oudewetse troep wat ze daar verkopen. Alleen de dekens zagen er wel redelijk uit, maar hoe gebruiksvriendelijk ze zijn weet ik niet.
Kun je rustig bestellen!

VValar schreef:Ha ik vind het ouderwetse zooi, is mijn goedrecht toch om dit te vinden? Ik bedoel... wie koopt er nou nog jodpurs?
VValar schreef:Ha ik vind het ouderwetse zooi, is mijn goedrecht toch om dit te vinden? Ik bedoel... wie koopt er nou nog jodpurs?
VValar schreef:Hahaha ik vind dit toch wel enigszins vermakelijk. Niemand weet schijnbaar wat de betekenis van de smiley inhoudt. Jullie zijn allemaal zo heerlijk op de kast te jagen
Zou toch zweren dat ik je ermee rond heb zien lopen!
VValar schreef:Ik had geloof ik al gezegd dat je wellicht de slaap uit je ogen moest wrijven
VValar schreef:Hahaha ik vind dit toch wel enigszins vermakelijk. Niemand weet schijnbaar wat de betekenis van de smiley inhoudt. Jullie zijn allemaal zo heerlijk op de kast te jagen
(haha!) tja voor mij komt dat ook wel over als een soort van uitlachen. hoe moet ik dan weten dat je zelf ook jodphurs hebt en ons gewoon op de kast jaagt...
)