Wedstrijden te Waspik in de toekomst?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

krackertje

Wedstrijden te Waspik in de toekomst?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-07 09:29

Enige tijd geleden is er een topic geweest met als vraagstelling of dat er nog wedstrijden gereden zouden kunnen worden in de nabije toekomst op Stal Allure.

Naar mijn weten is de stal verkocht en zal er dus een nieuwe eigenaar inkomen.

Weet iemand hier of dat het nog een hippische locatie zal zijn in de toekomst of dat het een geheel andere bestemming zal krijgen?

Laten we het hier niet gaan hebben over voorgaande eigenaren etc. dat is nl. niet de info waar ik naar op zoek ben.

krackertje

Re: Wedstrijden te Waspik in de toekomst?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-07 18:24

MissQ schreef:
@krackertje
Klok horen luiden maar weer totaal geen idee hebben waar de klepel hangt? Koe

Goed nieuws voor alle vrienden van Allure,

Stal Allure stelt per januari 2008 (en indien mogelijk zoveel eerder) haar locatie weer beschikbaar voor KNHS dressuur wedstrijden.
Voor meer informatie houdt u alstublieft onze website in de gaten, deze zal eind volgende week weer up to date zijn. http://www.stalallure.com

Wat betreft speculaties over eigenaren en de financiele belangen van Stal Allure verwijs ik jullie toch maar weer naar Janine (eigenaresse Vof Stal Allure). Enige terughoudendheid hierin lijkt mij zeer gewenst!

Met een kindje op komst, hun prachtige locatie, geweldige paarden en uitstekend personeel gaan Janine en Marcel met veel vertrouwen en passie de toekomst tegemoet.
Namens Janine en Marcel Wijnberg, hun trouwe medewerkers en de klanten van Stal Allure willen wij een ieder bedanken die ons hebben bijgestaan in de stormachtige periode die we nu achter ons laten.

Met vriendelijke groeten,
Team Stal Allure

Bij deze het antwoord dus.

Missq Koe ik heb geen klok horen luiden maar info gekregen via internet ( notarisgegevens ) en ook de eigenaren waren erg open naar derden over de situatie zoals die er afgelopen week nog lag.

Neemt niet weg dat het een goede zaak is dat de situatie is opgelost en dat er dus ook weer wedstrijden gehouden gaan worden.

roosje78

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-07 09:31

Wordt dan ook de locatie opgeknapt met nieuwe bodems in de wedstrijdrijbanen? Anders is het te zwaar om daar te starten... Vind ik persoonlijk...

KSB

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-07 18:18

roosje78 schreef:
Wordt dan ook de locatie opgeknapt met nieuwe bodems in de wedstrijdrijbanen? Anders is het te zwaar om daar te starten... Vind ik persoonlijk...

Persoonlijk vind in het super rijden bij stal allure! Leuke sfeer,leuke mensen,goede trailerpakeerplaatsen en fijne bodems (zeker buiten!)
Dus vind het echt super om te horen dat er in het wedstrijd rijden bij stal allure toch nog toekomst zit!

Ik heb maar 1 ding op te merken aan de bak.. De poezen die midden in de proef de bak in springen! haha! Haha! (vind het wel grappig Tong uitsteken )

Mexxuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-07 11:44

Ik hoop ook dat ik daar ooit weer eens kan rijden!

lexsus

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-07 18:14

Vrienden of geen vrienden, hoe je het ook wendt of keert positief nieuws voor zowel de Janine en Marcel als alle enthousiaste en fanatieke wedstrijdruiters in de buurt.

Namens ons succes bij de wederopbouw. Wie weet treffen we elkaar nog eens op het wedstrijdterrein.

Alexander en Susanne

mariellede

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-07 08:44

er staat nog niets van op de site

roosje78

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-07 15:26

Neem aan dat dit niet meer bij het topic hoort. De vraag was en is of er weer wedstrijden gereden kunnen worden in de toekomst. De vraag hierop was ja: per januari 2008.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-07 19:58

Even een slotje voor overleg.

* edit * En weer open, maar:

Moderatoropmerking:
Graag vanaf nu on-topic blijven. Of Allure wel of niet verkocht is en eventuele faillissementen doen niet ter zake.
Waar het TS om gaat is of er in de toekomst weer wedstrijden worden georganiseerd, that's all!

Erik22

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-07 18:11

Ik heb gehoord dat het gekocht is door iemand die in de recreatieparken zit en dat de kans groot is dat hij daar iets mee wil gaan doen in plaats van in de paardensport. Als dit klopt dan zullen er geen wedstrijden meer georganiseerd worden bij Stal Allure. Tenzij de oude eigenaren nog een tijdje gebruik mogen maken van de accommodatie...

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-07 20:17

Moderatoropmerking:
Blijkbaar helpt mijn vorige opmerking niet.
Nog maar een keer dan. Graag on-topic blijven en geen insinuaties over deze stal die beginnen met "ik heb gehoord".

krackertje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-07 22:13

Gezien het bericht van Missq ga ik er vanuit dat de intentie er zeker zal zijn om wedstrijden te organiseren.
Wat mij wel een probleem lijkt is het feit dat de winterkalender al ingevuld is en dat er dan weinig of niets over zal blijven voor aanvragen op het laatste moment.

In het bericht van Missq stond dat de website eind deze week weer up to date zal zijn, misschien dat daar dan info te halen is.

Op www.startlijsten.nl is er nog niets te vinden maar dat zal nog wel te vroeg zijn.
Ik ben ook wel benieuwd naar welke vereniging de wedstrijden zal organiseren.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-07 19:52

Moderatoropmerking:
off topic reactie verwijderd.

mariellede

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-07 12:06

de site is nog niet updated maar ik hoop dat er weer wedstrijden komen door wie dan ook georganiseerd. vooral in de zomer een mooie wedstrijd.

MissQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-07 18:11

De webmaster is op vakantie!
groetjes,
MissQ

krackertje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-07 00:50

MissQ schreef:
De webmaster is op vakantie!
groetjes,
MissQ

We zijn nu bijna een week verder, webmaster nog op vakantie? Slapen

Volgens bericht van missq zou er een update zijn eind week 39 en dat is al weer 2.5 week geleden, graag meer info m.b.t. wedstrijden aankomende winter.

Hopenlijk is de communicatie onderling op orde zogauw er weer wedstrijden georganiseerd worden Haha! .

cinny1

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-07 12:07

Van mij mogen ze ook weer heel snel wedstrijden organiseren. Ik kwam er altijd graag. Lekker relaxed op wedstrijd, super.

mariellede

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-07 12:28

inderdaad de site is nog steeds niet geupdated.
ben toch wel benieuwd wanneer de wedstrijden weer van start gaan

mojo1

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-07 19:48

ik heb stal Allure zelf gebeld en zij vertelde mij dat ze het zomerseizoen weer met wedstrijden starten. Nog ff afwachten dus..

even off-topic; weet iemand nog een andere kleinschalige wedstrijdgelegenheid waar het goed starten is met een jong paard (niet te druk dus..)

mariellede

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-07 06:09

Licht eraan waar je vandaan komt.

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-07 08:26

mojo1 schreef:
ik heb stal Allure zelf gebeld en zij vertelde mij dat ze het zomerseizoen weer met wedstrijden starten. Nog ff afwachten dus..

even off-topic; weet iemand nog een andere kleinschalige wedstrijdgelegenheid waar het goed starten is met een jong paard (niet te druk dus..)

Daarover kun je beter een eigen topic starten. Anders gaan we hier teveel off-topic.

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-07 08:46

Moderatoropmerking:
Het topic is opgeschoond. En het is opengelaten omdat er veel mensen in Waspik rijden. Dit topic bevat dus nuttige informatie. Het zou zeer jammer zijn als dit op slot gezet moet worden. Bij deze dus ook het dringende verzoek om ON-TOPIC te blijven.

mariellede

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-08 13:56

Iemand al iets gehoord over de wedstrijden op deze locatie.
Op de site staat wel dat ze in 2008 weer wedstrijden gaan organiseren maar er staat nog geen kalender op ??

krackertje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-08 14:03

Misschien hebben ze de goedkeuring nog niet binnen, die kring is altijd laat.

mariellede

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-08 14:06

oh ok wist niet dat de kring altijd laat was. bij ons is de kalender al bekend