Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
pinkyhorse schreef:de Equitheme regencoat
deze jas kan je rond je benen vastmaken met riempjes,...
ik heb er wel geen ervaring mee, miss eens op andere topics kijken...
dierfysio schreef:ik heb er een vam Musto. prima jas; niet zwaar, ademend en echt waterdicht, fijne pasvorm, mooi om te zien, kan in de wasmachine: kortom top!
enige nadeel: de prijs...
Citaat:pinkyhorse schreef:
de Equitheme regencoat
deze jas kan je rond je benen vastmaken met riempjes,...
ik heb er wel geen ervaring mee, miss eens op andere topics kijken...
Ik heb hem gehad. Was absoluut niet waterdicht.
100% waterdicht, alleen als je in het zadel zit wordt toch je kruis nog nat, maar je kunt niet alles hebben. Tessebes schreef:Ik heb een lange regenjas van Aigle, kost wat, heb je ook wat.100% waterdicht, alleen als je in het zadel zit wordt toch je kruis nog nat, maar je kunt niet alles hebben.
Greny schreef:Tessebes schreef:Ik heb een lange regenjas van Aigle, kost wat, heb je ook wat.100% waterdicht, alleen als je in het zadel zit wordt toch je kruis nog nat, maar je kunt niet alles hebben.
Idd , heb ook zo,n Aigle , was rond de 175€ maar al veel plezier van gehad met dat Belgische regenweer

JackMo schreef:ik gebruik me thermobroek gewoon die is ook waterdicht dus is wel makkelijk maar meest heb ik toch niks tegge de regen aan alleen een jas voor de regen want vind het soms nog irritand rijden dan verkleed ik me liever daarna nog eff